Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus NPO 1,2 en 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proximus NPO 1,2 en 3

    Bij het kjken naar de Nederlandse zenders NPO 1,2 en 3 staat boven in het beeld 'Dit platform wordt uitgeschakeld'. De helpdesk van Proximus kan daar
    geen antwoord op geven. Zijn er nog die dit bericht op hun tv krijgen. Ook tv via de pc geeft deze melding.

  • #2
    Hier alvast geen melding te zien (Telenet)

    Comment


    • #3
      Even een zijsprongetje, wat NPO betreft, er loopt nu een reeks "het verhaal van Nederland Oranje-Nassau" , gebracht in de trant van "het verhaal van Vlaanderen"
      Iemand gezien?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Het is opgelost na een hele tijd deze melding. Hoe en wat het was is me een raadsel.

        Comment


        • #5
          Hier Proximus en ook geen melding gezien.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Als ik naar gelijkaardige meldingen zoek, dan kan ik enkel een paar voorbeelden vinden waar de oorzaak lag aan een user dat niet correct meer erkend was, de boel eens herstarten was daar de oplossing.
            Of dit de juiste reden was, dat is weer iets anders.
            Maar goed dat het nu opgelost is.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment

            Working...
            X