Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En nu naar het carnavalsfeest.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    [SIZE=16px][FONT=Calibri]Tja, wanneer je als een straal nuchtere buitenstaander tussen het openbare feestgedruis stort vind je al gouw elk feest abject.
    Moet men dan dronken zijn om te kunnen feesten?
    Triest als men zich niet kan amuseren zonder stomdronken te zijn.
    Want daar draait het spijtig genoeg vaak om, zuipen om te zuipen.
    Op besloten feesten zoals huwelijksfeesten en verjaardagen gaat het er soms onbeschaafder aan toe dan bij een openbaar carnavalsfeest of popfestival.
    Er zijn inderdaad trouwfeesten waar dat gebeurt, maar zeker niet overal.
    Het is ondertussen lang geleden, maar op onze trouw heeft iedereen zich goed geamuseerd en was er niemand dronken.
    Ook op dergelijke feesten kan men zich gedragen en het voor iedereen plezant houden.
    Een periode tegenover een feestzaal gewoond waar soms de bruiloftsgasten rollebollend de straat opgeschopt werden en dat zelfs ook bij een communie feest. De ene mens weet wat feestvieren is en de andere niet en toch gebeuren bij die massafeesten met tienduizenden deelnemers relatief weinig misstanden maar de incidenten komen in het nieuws.
    Feestvieren staat bij mij alvast niet gelijk aan zuipen en zo zat mogelijk zijn, zich goed amuseren kan ook door iets te drinken zonder zat te zijn.

    Wie feestvieren koppelt aan dronken zijn, die zit volgens mij toch met een probleem.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het is ondertussen lang geleden, maar op onze trouw heeft iedereen zich goed geamuseerd en was er niemand dronken..
      Om kosten te besparen zeker de bediening opdracht gegeven minder vaak met het dienblad rond te gaan.

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht

        Om kosten te besparen zeker de bediening opdracht gegeven minder vaak met het dienblad rond te gaan.
        Gewoon iedereen dat zich menselijk gedraagt, ook al kunnen en mogen ze gratis drinken zoveel ze willen.
        Ook omgekeerd, als ik ergens naartoe ga waar men zoveel kan en mag drinken als men wil (trouwfeest, verjaardag, personeelsfeest, …) dan zal je,me nooit of te nimmer dronken zien en toch kan ik me goed geamuseerd hebben.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X