Dit zat in mijn mail. ( Netflix via prepaid ):
Je lidmaatschap is tijdelijk geblokkeerd, maar we willen graag dat je weer je favoriete series en films kunt kijken. Werk je betalingsgegevens bij voor 20 januari 2024, zodat je kunt blijven streamen. Er is geen wachttijd, dus je kunt direct weer kijken.
ik vraag me af…..wat na 20 januari ??? Kan ik niet gewoon bv. op 25 januari opnieuw een prepaid card inwisselen of wordt mijn account dan gewist ?
En wat dan ? Kan je dan opnieuw hetzelfde account aanmaken met hetzelfde e-mail adres ?
Enfin, ik laat me niet graag onder druk zetten…
Je lidmaatschap is tijdelijk geblokkeerd, maar we willen graag dat je weer je favoriete series en films kunt kijken. Werk je betalingsgegevens bij voor 20 januari 2024, zodat je kunt blijven streamen. Er is geen wachttijd, dus je kunt direct weer kijken.
ik vraag me af…..wat na 20 januari ??? Kan ik niet gewoon bv. op 25 januari opnieuw een prepaid card inwisselen of wordt mijn account dan gewist ?
En wat dan ? Kan je dan opnieuw hetzelfde account aanmaken met hetzelfde e-mail adres ?
Enfin, ik laat me niet graag onder druk zetten…
Comment