Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even weg van Netflix …

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even weg van Netflix …

Dit zat in mijn mail. ( Netflix via prepaid ):

Je lidmaatschap is tijdelijk geblokkeerd, maar we willen graag dat je weer je favoriete series en films kunt kijken. Werk je betalingsgegevens bij voor 20 januari 2024, zodat je kunt blijven streamen. Er is geen wachttijd, dus je kunt direct weer kijken.

ik vraag me af…..wat na 20 januari ??? Kan ik niet gewoon bv. op 25 januari opnieuw een prepaid card inwisselen of wordt mijn account dan gewist ?

En wat dan ? Kan je dan opnieuw hetzelfde account aanmaken met hetzelfde e-mail adres ?

Enfin, ik laat me niet graag onder druk zetten…
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

De account blijft actief, ook je voorkeuren en wat je gekeken hebt, kijkersprofielen e.d.
    Soms betaal ik een paar maanden niet tot er weer genoeg aanbod naar mijn zin is. Dat loopt altijd gesmeerd.
    ...leeg...

Comment

Thx, dat ben ik ook van plan. Soms is er inderdaad niet te veel aanbod naar mijn zin, en dan is er nog steeds VRTMAX, VTMGO EN RTBF auvio.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        De account blijft actief, ook je voorkeuren en wat je gekeken hebt, kijkersprofielen e.d.
        Soms betaal ik een paar maanden niet tot er weer genoeg aanbod naar mijn zin is. Dat loopt altijd gesmeerd.
        Dit omdat je maar een paar maand inactief bent geweest, accounts die meer dan een jaar inactief zijn die worden wel gewist.
        Ook voor wie betaalt maar meer dan een jaar niet inlogt, dit om te voorkomen dat inactieve accounts verder aangerekend blijven.
        Deze regel is bij Netflix actief sinds 2020.
        Inactieve accounts zijn deze waarop niet ingelogd wordt, staat los van betaling.
        Last edited by VerSeg; 27 december 2023, 14:22.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Je lidmaatschap is tijdelijk geblokkeerd, maar we willen graag dat je weer je favoriete series en films kunt kijken. Werk je betalingsgegevens bij voor 20 januari 2024, zodat je kunt blijven streamen. Er is geen wachttijd, dus je kunt direct weer kijken.
          Dit is toch redelijk duidelijk denk ik, er staat niet dat je account verwijderd wordt maar tijdelijk geblokkeerd.
          Als een account effectief verwijderd gaat worden, dan verwittigen ze normaal ook vooraf.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Ja maar dan wel raar dat ze er een specifieke datum bij zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Ja maar dan wel raar dat ze er een specifieke datum bij zetten.
              Tenzij je tot dan betaald had natuurlijk, anders inderdaad bizar dat ze dat vermelden.
              Anders uit zekerheid eens inloggen op uw account, dan is hij op zijn minst nog actief.
              Want dat geven ze aan, ze deleten inactieve accounts en dat zijn deze waarop een jaar niet ingelogd werd.
              Kan je ze niet eens contacteren om zeker te zijn?
              Het is toch een echte mail van Netflix hé?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Dit omdat je maar een paar maand inactief bent geweest, accounts die meer dan een jaar inactief zijn die worden wel gewist.
                Ook voor wie betaalt maar meer dan een jaar niet inlogt, dit om te voorkomen dat inactieve accounts verder aangerekend blijven.
                Deze regel is bij Netflix actief sinds 2020.
                Inactieve accounts zijn deze waarop niet ingelogd wordt, staat los van betaling.
                Maar niet zonder verwittiging van Netflix, dus altijd tijd om te reageren door in te loggen.
                ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht

Maar niet zonder verwittiging van Netflix, dus altijd tijd om te reageren door in te loggen.
                  Inderdaad, dat schreef ik toch ook?
                  En uiteindelijk heeft hij nu een mail gekregen, maar dat gaat precies over een betaalde periode dat vervalt zoals het opgesteld is.
                  In elk geval niets over verwijderen van een account.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Inderdaad, dat schreef ik toch ook?
                    En uiteindelijk heeft hij nu een mail gekregen, maar dat gaat precies over een betaalde periode dat vervalt zoals het opgesteld is.
                    In elk geval niets over verwijderen van een account.
                    Dat antwoord gaf ik toch al?
                    ...leeg...

Comment

Working...
                    X