Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotel aan onze kust MET ZEEZICHT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
    Als het niet persé de (lelijke) Belgische kust moet zijn maar ietsje meer natuur https://www.blanketop.com/
    Hotel De Blanke Top in Cadzand
    Ziet er heel goed uit .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Gewoon effe naar Vlissingen rijden...
      grt,bouk.
      Helaas wanneer je van de kustlijn naar het land keert is het een en al hotelzicht, net zoals aan die verschrikkelijk Spaanse costa’s. Maar wanneer je een fikse wandeling maakt zie je ze niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht

Bwah, ik kan me dat makkelijk permitteren, ik heb namelijk mijn centen niet in een buitenhuis gestoken waar ik aan gebonden ben .
        Historisch gezien heeft dat huisje ons bijna niets gekost, maar voor het gewin hadden we natuurlijk beter een appartement aan de Belgische kust gekocht .
        Maar ik heb er in mijn jeugd alle vakanties doorgebracht en vond het toen al hopeloos volgebouwd, lelijk en druk.

PS: wij hebben blijkbaar uw budget niet, maar de jaarlijkse kosten komen ongeveer overeen met wat wij uitgeven voor 2 weken vakantie (wat ons nog in staat stelt om 5 of 6 weken elders te nemen, weliswaar zonder elke dag op restaurant). Bovendien gaan onze kinderen en kleinkinderen er soms ook naartoe, wij doen dat voorlopig niet weg.
        Last edited by palombian; 14 oktober 2023, 18:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht

Ik zal eens kijken welke hotels ze daar hebben. Vlissingen ken ik alleen van jaaaaaaren terug toen we via Breskens verschillende keren de veerboot namen naar Vlissingen.
          Echter nooit blijven haperen in Vlissingen, maar altijd verder doorgereden om Zeeland te bezoeken.

Nu is het natuurlijk via de tunnel in Terneuzen, waar we wel een paar keer per jaar naar toe trekken om een wandeling te maken op de dijk langs de Westerschelde.
          Wij gaan daar steevast eten in Brasserie Westbeer, heel lekker en niet prijzig. Bovendien is Terneuzen ook fijn voor een namiddagje shopping na het eten .

En op de terugweg stoppen we altijd in Sas van Gent om nog een terrasje te doen in de Chev langs de Oostkade.

Zeeland heeft ons altijd weten te boeien . Zo dichtbij en zoveel te bieden.

Maar ik ga zeker eens kijken voor Vlissingen, zicht op zee/Westerschelde, maar misschien is het toch de moeite. Bedankt.
          Ik ga er ieder jaar een paar maal heen..vele hotels met uitzicht op de zee en de scheepvaart.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht

Ik ga er ieder jaar een paar maal heen..vele hotels met uitzicht op de zee en de scheepvaart.
            grt,bouk.
            Yep, vooral wanneer je in Brasserie Westbeer zit, komen ze aan je neus voorbij terwijl je aan het tafelen bent.
            Altijd indrukwekkend .​

Dit jaar nog maar eens naar het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk geweest, deze keer met een paar kleinkinderen. We waren er nog niet terug geweest sedert de vernieuwing/uitbreiding.
            Zeer interessant voor die gastjes vooral omdat er nu een soort zoektocht doorheen het museum is gemaakt voor kinderen waardoor een museumbezoek niet saai is voor ze en waar ze bovendien veel uit leren.

Voor ons verblijf hebben we reeds een bepaald hotel in Vlissingen op het oog (er zijn ook nog een paar andere kandidaten, o.a. aan de Belgische kust) maar we hebben nog een beetje tijd om de knoop door te hakken.
            Ik heb de indruk dat het in november nergens druk is.
            Ik heb ook eens gekeken op Google Earth, en Vlissingen is helemaal niet te vergelijken met de Spaanse Costa's zoals iemand hier beweerde, en al zeker niet met onze afschuwelijke kustlijn.
            De hoogbouw is er niet of nauwelijks in Vlissingen waardoor het nog redelijk goed oogt.
            Last edited by Guest49; 15 oktober 2023, 10:03.

Comment

Working...
            X