Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storing in beeld van Samsung TV

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    En nu nog iets opgemerkt, het beeld en de klank lopen niet synkroon.
    Zitten en regelen maar er verandert niks aan, de klank blijft steken.
    Grote hinder is dat niet maar het wijst er toch op dat de TV zijn beste tijd achter de rug heeft.
    U heeft geluid via externe versterker had ik verstaan, dan heeft dat weinig of niets met slijtage van tv te maken.
    Dit is een veel voorkomend probleem en kan men zelfs hebben met de allerduurste en beste toestellen.
    Meestal is er een instelling voorzien om dit in te stellen.
    Let wel op want bij sommige programma's is dat zelfs al zo uitgezonden en dan krijgt men dat al zeker niet goed.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Nee Freddy, het zijn de ingebouwde luidsprekers die de pipe a Martin keb kegeef.
      Ik kan ze niet meer afstellen, ze zijn werkelijk naar de haaien.
      Maar ik luister naar mijn Home Cinema want je verstaat niet meer wat uit die dingskes komt. die luidsprekertjes

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Nee Freddy, het zijn de ingebouwde luidsprekers die de pipe a Martin keb kegeef.
        Ik kan ze niet meer afstellen, ze zijn werkelijk naar de haaien.
        Maar ik luister naar mijn Home Cinema want je verstaat niet meer wat uit die dingskes komt. die luidsprekertjes
        Awel dat is wat ik bedoel, je luistert nu via een externe versterker (home cinema) en daar treedt het probleem op van niet synchroon lopen van geluid.
        Dan is dat een veel voorkomend probleem en meestal zijn er instellingen om dit te corrigeren.
        Tenzij het zo al uitgezonden werd natuurlijk, dan is de oorzaak anders.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Het is al jaren dat ik via de Home Cinema luister en alles liep normaal tot een paar dagen geleden.
          Het was zelfs mijn echtgenote die het opgemerkt heeft.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
          X