Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ING onvoldoende saldo op rekening en domiciliëring ging niet door

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ING onvoldoende saldo op rekening en domiciliëring ging niet door

Weet iemand toevallig als je onvoldoende saldo op je rekening hebt bij de ING en een domiciliëring gaat niet door, als zij dit opnieuw aanbieden later of als je dit zelf manueel moet overschrijven ?
    Bij elke bank is dit anders, sommige proberen dit enkele dagen later nogmaals zag ik.

Helan hospitalisatieverzekering ging niet door van €24 ofzo en nog iets kleins van €5, nu heb ik terug voldoende saldo, maar wil niet dat het daarna nog eens van mijn rekening zou gaan automatisch bij een 2e poging.
    Kreeg al een boete van €7.26 hiervoor van ING
    Is nu weekend en niemand te bereiken, misschien ergens online te vinden ?

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig als je onvoldoende saldo op je rekening hebt bij de ING en een domiciliëring gaat niet door, als zij dit opnieuw aanbieden later of als je dit zelf manueel moet overschrijven ?
    Bij elke bank is dit anders, sommige proberen dit enkele dagen later nogmaals zag ik.

Helan hospitalisatieverzekering ging niet door van €24 ofzo en nog iets kleins van €5, nu heb ik terug voldoende saldo, maar wil niet dat het daarna nog eens van mijn rekening zou gaan automatisch bij een 2e poging.
    Tjah, echt wel iets om op een fotografie forum te gooien, heb eens even het lijstje afgelopen met je aangemaakte topics hier op het forum.
    Ik vind de meeste topics echt wel ver gaande in je privé situatie ...

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik heb voor geen enkele betaling een automatisch incasso staan.
      Ik vertrouw dat niet.

Bedrijven sturen een factuur en ik leg ze bij de rest.
      1 keer per week neem ik het stapeltje door en betaal alles.

Met deze manier van werken kan je eventueel een paar dagen uitstellen om te betalen om welke reden dan ook.
      Zeker nu met de nieuwe wet op facturatie mogen ze geen extra kosten meer aanrekenen om u een herinnering te sturen.

Comment

Het is niet je bank dat een domiciliëring aanbiedt, maar de schuldeiser.
        Uw eigen bank zal dat normaal niet automatisch uitvoeren als er voldoende provisie is tenzij de schuldeiser het opnieuw aanbiedt.
        Ooit gehad dat de ingestelde limiet lager was dan wat moest betaald worden, werd uiteraard geweigerd en ook meteen kosten moeten betalen aan mijn eigen bank omdat een domiciliëring niet door ging.
        Kwam ooit doordat Telenet gedurende maanden geen facturen kon maken en dan 7 maand ineens in rekening bracht.
        Toen ook zelf actie moeten nemen om de betaling in orde te krijgen.
        Uit zekerheid kunt ge het altijd nog eens vragen aan je bank.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Ik vertrouw dat niet.
          Met de gerenommeerde bedrijven moet je geen problemen verwachten. In de meeste gevallen zijn het ook vaste bedragen die op exact dezelfde dag in de maand of om de zoveel maand komen, je weet dus wat te verwachten. Loopt het dan toch eens een keer mis, wordt het weer rechtgezet. Langs de andere kant, als het met de brievenpost of e-mails en facturen misloopt kan je zo afgesneden worden van de dienst waarvoor je betaald. Wij werken al jaren met een excel spreadsheet, een soort van jaarkalender met daarin elke weerkerende uitgavekost opgelijst per maand, netjes met aan te vinken vakjes wanneer betaald . Geen verrassingen hier wat voorziene inkomsten/uitgaven en banksaldo betreft.
          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Ik vertrouw dat niet.
            De kans dat je zelf een fout maakt is groter dan bij automatische betalingen denk ik.
            Hier gaat alles wat kan van betalingen sinds het bestaat automatisch,
            nog nooit geen seconde miserie mee gehad, trouwens als zij een fout zouden maken
            wordt dat zonder problemen opgelost, als jij een fout maakt wordt het al wat moeilijker.
            En ik ben zeker dat mijn facturen geen bedrieglijke zijn......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht

Manman, ben jij zo ne simpelen of speel je hier met iedereen zijn voeten?
              Dat soort vragen post je toch niet op een openbaar forum.....

Comment

Working...
              X