Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tol snelwegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tol snelwegen

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht
    Ik weet niet met welke wagen jij rijdt, maar aan die van mij kan je niet of er al dan niet twee valiezen in de koffer zitten.
    Dieven houden vooral toeristen in het oog op die plaatsen, even iets nemen in de koffer is al voldoende en u met bijna niets naar een hotel zien gaan is ook al een lichtje dat gaat branden. [emoji57]

Mijn motto was altijd, we kunnen het betalen, dus niet getreurd.
    Mijn moto is van een ander merk. [emoji23]
    Maar goed dat ge u alles kunt permitteren, hier groeit het iets minder op onze rug. [emoji57]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Dieven houden vooral toeristen in het oog op die plaatsen, even iets nemen in de koffer is al voldoende en u met bijna niets naar een hotel zien gaan is ook al een lichtje dat gaat branden. [emoji57]

Mijn moto is van een ander merk. [emoji23]
      Maar goed dat ge u alles kunt permitteren, hier groeit het iets minder op onze rug. [emoji57]
      Je hebt 100 % gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht
        Je hebt 100 % gelijk.
        Ik zou liever 100% ongelijk hebben en dat er nergens dieven zijn. [emoji57]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Hier het Ulys systeempje geactiveerd voor Frankrijk.
          De bijhorende app geeft ook alle Franse parkings weer waar (t) betaling werkt, en een overzicht van alle laadpalen in Frankrijk.
          Noodzakelijk? Neen.
          Gemakkelijk? Ja.
          Werkt het vlot? Ja.
          Kan je er veel tijd mee winnen? Soms wel ja.
          Wil ik het nog kwijt? Neen.
          Kost je 2€ per maand dat je het gebruikt en het toestelletje zelf kan je gewoon kopen bij Auto5, kost je eenmalig iets van 13€ nu, is een eenmalige kost, aan te raden het om de vijf jaar gratis in te ruilen in zo een punt in Frankrijk, zij lezen de code van het oude toestelletje in en activeren meteen de nieuwe code zodat je dat gewoon verder kan gebruiken, dat inruilen is aan te raden omwille van de levensduur van het batterijtje dat je niet zelf kan vervangen, levensduur van het batterijtje is normaal 7 jaar.

Last edited by Geerten; 19 juni 2023, 20:17.

Comment

Voila, terug van Italië, met bip&go bakje in de auto. Als het werkt, werkt het perfect. Maar het werkt niet overal en altijd. Wat wel zeer goed werkte en ons veel tijd heeft bespaard is de Oostenrijkse "digi-maut" en digitale vignet voor de Brennerpas. Niks meer plakken, en snel doorrijden. Enkel aan denken om die lang genoeg (18 dagen minimaal) op voorhand te bestellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
              Voila, terug van Italië, met bip&go bakje in de auto. Als het werkt, werkt het perfect. Maar het werkt niet overal en altijd. Wat wel zeer goed werkte en ons veel tijd heeft bespaard is de Oostenrijkse "digi-maut" en digitale vignet voor de Brennerpas. Niks meer plakken, en snel doorrijden. Enkel aan denken om die lang genoeg (18 dagen minimaal) op voorhand te bestellen.
              Zo zie je maar. ALS het werkt . Wij zijn een paar weken geleden naar het zuiden van Frankrijk (omgeving Cahors) gereden en terug.
              De tijd die wij verloren was te wijten aan files, maar niet aan de péages. Ik denk dat wij geen enkele keer meer dan één wagen voor ons hadden aan de péagepoorten, en wij hebben er wel een serieus aantal gehad van die péagespoortjes, soms een ticketje nemen, soms betalen. Maar met de kaart betalen ben je misschien per péage een 15 seconden kwijt. En zeg nu zelf, indien wij heen en terug 10 péagepoorten hadden, kwam dit dus neer op een "tijdverlies" van 150 seconden, ofte 2,5 minuten.... op een reis van een tiental uren .
              Dit alles buiten het hoogseizoen natuurlijk.

Comment

Working...
              X