Nog iemand die dit al meegemaakt heeft ?
Onlangs contacteerde ik Hägnel omdat er een klein clipje van mijn batterijlader was afgebroken.
Namelijk het clipje dat de batterijplaat vasthoudt
Blijkbaar geen probleem want het was een fabricagefout en er waren al nieuwe clips gemaakt om alle oude te vervangen.
Uiteraard was mijn batterijlader al wat jaartjes oud maar toch kreeg ik van hen dit clipje + schroefjes en veertje gratis opgestuurd.
Nou ik was uiteraard heel tevreden, maar ik wist dat het lang zou duren want de feestdagen zaten ertussen.
Na een tijdje kreeg ik van Bpost een rekening dat ik moest betalen voor een zending in te klaren
Ik had toen meerdere bestellingen lopen in het buitenland, dus niet verder bij nagedacht en gewoon betaald
Iets later kreeg ik dan het briefpakketje van Hägnel met daarin een nieuwe clip, schroefjes en een nieuw veertje.
Ikke tevreden, lekker goedkoop opgelost .... dacht ik
Ondertussen ook een mailtje gestuurd naar Hägnel om hen te bedanken voor de supergoede service.
Nu enkele weken later bekijk ik nog eens die rekening van Bpost en blijkt dat men mij 21€ kosten heeft aangerekend voor dat gratis vervangstukje van Hägnel.
Wat dus gewoon een briefpakketje was dat mij gratis als service was opgestuurd.
Ik heb uiteraard klacht neergelegd en een herziening aangevraagd, maar blijkbaar heeft men daar totaal geen oren naar bij Bpost
Dus even een vraagje of ik hier iets kan aan doen of is dat normaal dat men bij Bpost 21€ aanrekent op een briefpost dat je gratis is toegestuurd door de verzender
Dat dingetje kost maar een paar cent als je het zou moeten betalen, maar ik kon het enkel via de leverancier verkrijgen
Graag jullie gedacht hierover
grts
Sieg
Onlangs contacteerde ik Hägnel omdat er een klein clipje van mijn batterijlader was afgebroken.
Namelijk het clipje dat de batterijplaat vasthoudt
Blijkbaar geen probleem want het was een fabricagefout en er waren al nieuwe clips gemaakt om alle oude te vervangen.
Uiteraard was mijn batterijlader al wat jaartjes oud maar toch kreeg ik van hen dit clipje + schroefjes en veertje gratis opgestuurd.
Nou ik was uiteraard heel tevreden, maar ik wist dat het lang zou duren want de feestdagen zaten ertussen.
Na een tijdje kreeg ik van Bpost een rekening dat ik moest betalen voor een zending in te klaren
Ik had toen meerdere bestellingen lopen in het buitenland, dus niet verder bij nagedacht en gewoon betaald
Iets later kreeg ik dan het briefpakketje van Hägnel met daarin een nieuwe clip, schroefjes en een nieuw veertje.
Ikke tevreden, lekker goedkoop opgelost .... dacht ik
Ondertussen ook een mailtje gestuurd naar Hägnel om hen te bedanken voor de supergoede service.
Nu enkele weken later bekijk ik nog eens die rekening van Bpost en blijkt dat men mij 21€ kosten heeft aangerekend voor dat gratis vervangstukje van Hägnel.
Wat dus gewoon een briefpakketje was dat mij gratis als service was opgestuurd.
Ik heb uiteraard klacht neergelegd en een herziening aangevraagd, maar blijkbaar heeft men daar totaal geen oren naar bij Bpost
Dus even een vraagje of ik hier iets kan aan doen of is dat normaal dat men bij Bpost 21€ aanrekent op een briefpost dat je gratis is toegestuurd door de verzender
Dat dingetje kost maar een paar cent als je het zou moeten betalen, maar ik kon het enkel via de leverancier verkrijgen
Graag jullie gedacht hierover
grts
Sieg
Comment