Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

National geographic channel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    National geographic channel

    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Djeezes man, mijn quote gaat toch over die 12 minuten. Precies moeilijk voor u om eens je ongelijk toe te geven. Het zou je nochtans sieren.
    Djeezes man, had dan correct gequote en enkel dat stuk vermeld in plaats van twijfel te veroorzaken en nu weer persoonlijk te worden. [emoji107]

    En alvorens hoog van de toren te blazen dat ik weer verkeerd ben om niet te moeten toegeven dat je zelf mogelijks iets niet gevonden hebt, zou je het beter bij een vriendelijk gesprek houden.

    Vlaanderen.be is volgens mij nog steeds de officiële website van de Vlaamse Overheid en ik mag toch veronderstellen dat wat actief staat ook actueel is? [emoji848]

    Radio- en televisie-omroeporganisaties hebben een zendvergunning nodig vooraleer zij mogen uitzenden.




    Edit: En mocht deze info verkeerd zijn, dan ligt dat aan de Vlaamse Overheid. [emoji57]
    Last edited by VerSeg; 7 december 2022, 15:39.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: National geographic channel

      Heb je gaan kijken op de link die ik opgegeven heb? Die komt van de Vlaamse Regulator Media zélf. Geen idee wat er fout is/was aan mijn quote, moeilijk om die anders te interpreteren. Maar blijkbaar kan het dan toch weer.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #33
        Re: National geographic channel

        De openbare omroep mag geen reclame uitzenden ... blijkbaar heb ik dan toch een speciale tv ... OT ... men kan zich dan terecht de vraag stellen wat de informatie door de regulator gegeven waard is ....
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #34
          Re: National geographic channel

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
          Heb je gaan kijken op de link die ik opgegeven heb? Die komt van de Vlaamse Regulator Media zélf. Geen idee wat er fout is/was aan mijn quote, moeilijk om die anders te interpreteren. Maar blijkbaar kan het dan toch weer.
          Natuurlijk heb ik deze bekeken, zoals in #29 geschreven heb ik mijn reactie vooral op die gebaseerd.
          Die link staat inderdaad ook op Vlaanderen.be vermeld waar ik hem gevonden had.
          Is het fout of legt Vlaanderen zelf nog een extra regel op?
          Ik kan ook maar vermelden wat ik lees. [emoji57]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: National geographic channel

            Pssssssssst, ondertussen loopt de programmatie weer zoals het moet, MET reclame die je gewoon kan doorspoelen als je uitgesteld kijkt.
            Wat je dus bij die kl#te VTM niet kunt.


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #36
              Re: National geographic channel

              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              De openbare omroep mag geen reclame uitzenden ... blijkbaar heb ik dan toch een speciale tv ... OT ... men kan zich dan terecht de vraag stellen wat de informatie door de regulator gegeven waard is ....
              Inderdaad, er wordt duidelijk een serieus loopje genomen met deze regel.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment

              Working...
              X