Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

National geographic channel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: National geographic channel

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Reclame op zich stoort me niet, maar ............
    Ik heb er de pest aan als ze een programma onderbreken om dezelfde reclame van 5 minuten eerder weer uit te geven.

Het zijn maar de kl#te VTM zenders die ons deze reclame opdringen.
    Weet je nog, men stelde ons voor de keuze vroeger, reclame kijken of betalen om geen reclame te kijken.
    Zijn we nu nog een democratie of wadde?
    Ja, reclame tot daar aan toe maar inderdaad, 5x per uur dezelfde idiote reclame is er teveel aan. En moest die reclame dan ook nog wat entertainend zijn maar zelfs dat is teveel gevraagd. En het is niet alleen vtm, er zijn bijna geen zenders zonder reclame.

Heeft geen niets met democratie te maken. Dit is platvloers kapitalisme. Maar ja, we blijven het slikken en ervoor betalen.

Comment

Het zijn maar de kl#te VTM zenders die ons deze reclame opdringen.
      Weet je nog, men stelde ons voor de keuze vroeger, reclame kijken of betalen om geen reclame te kijken.
      Zijn we nu nog een democratie of wadde?
      Klopt allemaal wel, maar VTM werd in 1987 opgericht en begon in 1989 met uitzenden.
      Sinds evenveel tijd is het een commerciële zender met publiciteit tussen en tijdens de programma’s.
      In het begin was er nog geen sprake van digitale TV en bij analoge TV was er zelfs geen mogelijkheid om iets door te spoelen (buiten uw WC) tenzij men alles ging opnemen op videocassettes.
      Heden kan men programma’s eenvoudig opnemen en na 1 minuut reclame kijken reeds doorspoelen.
      Verder blijft de meerderheid toch verder kijken naar deze zenders, niemand verplicht ons dit te doen.[emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

De toekomst is sowieso streaming. Net zoals Spotify voor muziek is willen we ook tv programmas on demand.
        Meer aanbod en op het moment we dit willen.
        Maar het zal nog veel voeten in de aarde hebben alvoor het zover is.
        Toch gaan die "gratis" commerciele aanbieders niet zonder reklame kunnen werken. Kijk maar naar platformen zoals Youtube.
        En we zien ook al mooie online initiatieven op Vlaamse bodem.

Het zal nog wel even duren alvoor dit in 1 platform gegoten is en de tv toestellen er op aangepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Ja, reclame tot daar aan toe maar inderdaad, 5x per uur dezelfde idiote reclame is er teveel aan. En moest die reclame dan ook nog wat entertainend zijn maar zelfs dat is teveel gevraagd. En het is niet alleen vtm, er zijn bijna geen zenders zonder reclame.

Heeft geen niets met democratie te maken. Dit is platvloers kapitalisme. Maar ja, we blijven het slikken en ervoor betalen.
          Er zijn zeker nog andere zenders die barsten van de reclame maar als je in uitgesteld relais kijkt kan je die rot reclame gewoon door spoelen.
          Dat democratie sloeg op of te betalen en geen reclame of niks betalen en een stortbad aan reclame, meestal reclame die op niks trekt.
          Die reclamemakers hebben niet de minste verbeelding, uitgezonderd die van Cool Blue, hun rebus reclame vind ik knap gevonden.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Klopt allemaal wel, maar VTM werd in 1987 opgericht en begon in 1989 met uitzenden.
            Sinds evenveel tijd is het een commerciële zender met publiciteit tussen en tijdens de programma’s.
            In het begin was er nog geen sprake van digitale TV en bij analoge TV was er zelfs geen mogelijkheid om iets door te spoelen (buiten uw WC) tenzij men alles ging opnemen op videocassettes.
            Heden kan men programma’s eenvoudig opnemen en na 1 minuut reclame kijken reeds doorspoelen.
            Verder blijft de meerderheid toch verder kijken naar deze zenders, niemand verplicht ons dit te doen.[emoji6]
            Ik kan na 1 minuut kijken niet doorspoelen hoor, terugspoelen gaat wel.
            VT4 was op het moment dat VTM onnozel begon te doen mee op de kar gesprongen, maar nu zijn ze er blijkbaar vanaf gestapt, zelfs als je in uitgesteld relais kijkt dan kunt ge doorspoelen.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik kan na 1 minuut kijken niet doorspoelen hoor, terugspoelen gaat wel.
              VT4 was op het moment dat VTM onnozel begon te doen mee op de kar gesprongen, maar nu zijn ze er blijkbaar vanaf gestapt, zelfs als je in uitgesteld relais kijkt dan kunt ge doorspoelen.
              Met de TV-box kan men dat in elk geval wel, na de eerste minuut van de opnames (reclame) kan men zoveel doorspoelen als men wil.
              Met de Digicorder kon ik ervoor enkel achteruit spoelen bij uitgesteld kijken, nu,met de TV-box kan men de programma’s zelf ook vooruit doorspoelen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Voor wat het waard is....

Het probleem van niet kunnen doorspoelen bij opnames lijkt voorlopig voorbij te zijn.

Comment

Het ding is, als we alles van reclame maar laten passeren, we binnen x-aantal jaren we hier met Amerikaanse toestanden kunnen zitten waarbij uitzendingen om de 5 minuten onderbroken worden voor een reclameboodschap. Los daar van zijn er ook tv-zenders die er continue reclame tonen onderaan of aan de zijkant van het scherm. Ik kijk er al naar uit om dit hier ook ingevoerd te zien.
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Het ding is, als we alles van reclame maar laten passeren, we binnen x-aantal jaren we hier met Amerikaanse toestanden kunnen zitten waarbij uitzendingen om de 5 minuten onderbroken worden voor een reclameboodschap. Los daar van zijn er ook tv-zenders die er continue reclame tonen onderaan of aan de zijkant van het scherm. Ik kijk er al naar uit om dit hier ook ingevoerd te zien.
                    Reclame is bij ons beperkt in aantal en in tijd door de Vlaamse Regulator voor Media.
                    Maximum 144 minuten tussen 06:00 en 18:00.
                    Maximum 72 minuten tussen 18:00 en 00:00.
                    Maximum 12 minuten per uur.
                    Films en nieuwsprogramma’s maximum 1 keer per 30 minuten.
                    Kinderprogramma’s, erediensten, godsdienstige of levensbeschouwelijke programma’s en journaals mogen niet onderbroken worden.
                    Openbare omroep mag geen reclame uitzenden.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Reclame is bij ons beperkt in aantal en in tijd door de Vlaamse Regulator voor Media.

Maximum 12 minuten per uur.
                      Die beperking is al opgeheven. En de andere limieten kunnen onder druk van de media ook aangepast worden.
                      Hombre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                        Die beperking is al opgeheven. En de andere limieten kunnen onder druk van de media ook aangepast worden.
                        Dat staat anders “vandaag” zo op de website als regelgeving.
                        Heb je een link naar een officiële versie dat het tegendeel beweert?
                        Lijkt me interessant om dat eens te kunnen lezen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Dat staat anders “vandaag” zo op de website als regelgeving.
                          Heb je een link naar een officiële versie dat het tegendeel beweert?
                          Lijkt me interessant om dat eens te kunnen lezen.
                          Hombre

Comment

"De openbare omroep mag geen reclame uitzienden"
                            Maar wel onder het mom van sponsoring dan? Ik zie bij sponsoring net dezelfde reclame als bij de commerciële zenders hoor, weliswaar ingekort.
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

En wat toont dat nu anders aan dan de info dat ik eerder gaf en waarvan jij beweerde dat die niet meer van toepassing (opgeheven) was?
                              Het is net van deze site dat ik mijn info gehaald heb.
                              Had ik erbij geschreven “Vlaamse Regulator Media”.

Of enkel de 12 minuten?
                              Last edited by VerSeg; 7 december 2022, 11:55.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

En wat toont dat nu anders aan dan de info dat ik eerder gaf en waarvan jij beweerde dat die niet meer van toepassing (opgeheven) was?
                                Het is net van deze site dat ik mijn info gehaald heb.
                                Had ik erbij geschreven “Vlaamse Regulator Media”.

Of enkel de 12 minuten?
                                Djeezes man, mijn quote gaat toch over die 12 minuten. Precies moeilijk voor u om eens je ongelijk toe te geven. Het zou je nochtans sieren.
                                Hombre

Comment

Working...
                                X