Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

In een Vlaamse krant zouden ze pizza's van het huismerk geproefd hebben lees ik.
    AAngzien ik geen abonnement heb op die krant kan ik het belangrijkste deel niet lezen.
    Ik ben nogal liefhebber van Pizza, meestal maak ik die helemaal zelf en heb ik geen enkele kookboek van doen.
    Maat s' avonds heb ik noal eens goesting naar een pizza en die dan zelf maken duurt veel te lang.

Volgens die krant (Het Nieuwsblad denk ik) zou een superketen betere pizza's verkopen dan deze van Dr, Oetker en zouden die zelfs goedkoper zijn.
    Nu ben ik natuurlijk curieus welke winkel dat wel is.
    Iemand die dit artikel heeft gelezen en een tip kan geven?

Nen dikke merci ep fwoerand ee.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

Casa Morandi, (aldi) Pizza Salami, 8/10
    “De fabrikant heeft het in tegenstelling tot veel andere producenten wel wat laten rijzen. Wat moet. De verhouding tussen het deeg én de topping is hier oké. En de salami is lekker, je blijft ervan eten. Een aanrader voor wie geregeld zo’n pizza’s koopt.”

Trattoria Alfredo, (lidl) Stonebaked pizza speciale 7/10
    Boni (colruyt) Pizza Speciale, 6/10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      ..... s' avonds heb ik noal eens goesting naar een pizza en die dan zelf maken duurt veel te lang......
      Niet goed voor het buikvet hé RedFalcon !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
        Niet goed voor het buikvet hé RedFalcon !
        Niet alle dagen vanzeneigens, maar zo af en toe.
        Als ikzelf een pizza maakt is dit voor de donderdag middag.
        Zo'n pizza vind je in geen enkel restaurant. De deeg maak ik uiteraard zelf.
        De tomatensaus maak ik ook van kerstomaatjes en Italiaanse kruiden.
        En de garnering bestaat uit ham of pancetta met groentjes, of volledig vegetarisch en natuurlijk met parmezan of pecorino.

Als s' avond opeens een goestingske krijg is het enkel naar de simpelste margerita hoor, geen zwaar of vettig gedoe.

@ Pol, thx a lot.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik ben afgestapt van supermarktpizza's, al heel wat videos gezien dat er varkensnagels in verwerkt zijn en dat kaas geen echte kaas maar aardappelpoeder is. Vooral heel wat bewerkt vlees zoals salami en bacon die ik nooit meer eet.

ALS ik pizza eet (heel uitzonderlijk), dan is het een buffetje om 12u bij pizzahut, onbeperkt alle soorten in een lekker dikke pan korst en drank aan spotprijs. Soms eens 1+1 gratis met bon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
            Ik ben afgestapt van supermarktpizza's, al heel wat videos gezien dat er varkensnagels in verwerkt zijn en dat kaas geen echte kaas maar aardappelpoeder is. Vooral heel wat bewerkt vlees zoals salami en bacon die ik nooit meer eet.

ALS ik pizza eet (heel uitzonderlijk), dan is het een buffetje om 12u bij pizzahut, onbeperkt alle soorten in een lekker dikke pan korst en drank aan spotprijs. Soms eens 1+1 gratis met bon.
            Vanaf vandaag de Double Truffle, excellent.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik denk dat de Pizzahut pizza's qua ingredienten niet veel beter zijn dan de supermarkt varianten

Comment

"Quattro Formaggi"

"Hij is bedacht voor de kaaskop die er geen genoeg van kan krijgen: de quattro formaggi. Vier kazen op je pizza, voor de prijs van één. Naar Italiaans recept uiteraard officieel alle vier Italiaans. Maar pak een pizza uit diepvries of versvak en het duizelt je. Praktisch elke quattro formaggi-pizza pronkt weer met andere kazen. Van Hollandse klassiekers als Edammer en Gouda. Tot kazen waar geen pizzabakker ooit eerder van heeft gehoord. Fromarella staat erop. Of Regato. Keuringsdienst van waarde wil weten..."

...Voor die zakjes geraspte kaas gebruiken ze veelal foliekaas.​
                We komen ook kazen tegen in de kaasmixjes en op vierkazenpizza’s waar we überhaupt nog nooit van gehoord hebben. Want wat voor kaas is Goya, Regato of Fromarella precies?
                Volgens kaasrijper Joost van Nijnatten is Goya een imitatie van de welbekende Parmezaanse kaas. ‘Kaas moet namelijk aan allerlei eisen voldoen om Parmigiano Reggiano te mogen heten. Dat is bij Goya totaal niet het geval.’ Kaaskenner Betty Koster weet ons te vertellen dat het een Litouwse kaasproducent is die deze imitatie-Parmezaan maakt. En wat blijkt? Dezelfde Litouwse fabrikant maakt ook de oh zo mysterieuze Fromarella-kaas.

​https://kro-ncrv.nl/programmas/keuringsdienst-van-waarde/welke-kazen-pizza-quattro-formaggi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                  Ik denk dat de Pizzahut pizza's qua ingredienten niet veel beter zijn dan de supermarkt varianten
                  Maar geen enkele diepvries pizza is wat mij betreft goed genoeg, de ene wel beter dan de andere.
                  De zogezegd vers bereide pizza's in de supermarkt zijn soms al iets beter, maar ook daar valt veel brol tussen te vinden.
                  Deeg smaakt eerder naar karton en soms maar 2 mm beleg.
                  Zitten er geen bewaarmiddelen in de industriële pizza's?
                  Zelf alles maken, maar waar alle ingrediënten kopen?
                  Is de bacon of ham bij de beenhouwer altijd gegarandeerd verser?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Voor ingrediënten bodem kijk eens op Italiëplein.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                      Voor ingrediënten bodem kijk eens op Italiëplein.nl
                      Stefan en Elkin zijn inderdaad wel goed. Ik volg ze al een hele tijd.

Comment

Working...
                      X