Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Criticair FR & milieusticker Duitsland : aanpassing mogelijk? (andere auto gekocht)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Criticair FR & milieusticker Duitsland : aanpassing mogelijk? (andere auto gekocht)

Ik heb een andere 2e hands auto gekocht en de criticair & milieusticker Duitsland met m'n oude nr plaat heb ik aan het raam laten hangen, daar ik er toch niets meer mee kon doen.
    Kunnen de stickers opnieuw besteld worden tegen een kleine meerprijs ? Waarschijnlijk niet en volledig nieuwe registratie ?

De Duitse heb ik al lang om eens naar Europapark ea Duitse steden te rijden.
    De Franse kocht ik pas een maand geleden om naar de Loire te rijden.

Iemand ervaring hiermee ?

Re: Criticair FR & milieusticker Duitsland : aanpassing mogelijk? (andere auto gekoch

Dat is toch ook gekoppeld aan de gegevens van de wagen?
    Als de wagen verandert, dan moet er toch een nieuw gevraagd worden?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Criticair FR & milieusticker Duitsland : aanpassing mogelijk? (andere auto gekoch

Idd, ben aant twijfelen of ik er nog zal bestellen, meestal is het om eens naar een pretpark te gaan (vb Disney Parijs of Phantasialand).

Is meer om in het centrum van Parijs rond te rijden of andere grootsteden, staat niet meteen op de agenda, misschien eens Noord-Frankrijk Bethune ofzo.
      Voor Duitsland hebben we al veel kerstmarkten bezocht met de wagen, enkel Oberhausen/Essen nog niet, maar weet niet of die daar nodig is.

De vorige certificaten moet ik niet laten uitschrijven ofzo zeker op hun websites?
      M'n auto is toch verkocht en koper moet andere nr plaat opzetten, niet erg dat dat daar geregistreerd blijft denk ik.
      Last edited by CanonYouCan; 27 augustus 2022, 13:55.

Comment

De CRIT'Air heb ik in in 2021 gekocht voor 4,51€, verzending inbegrepen.
        Om miserie te vermijden is dat een klein bedrag
        Het milieuvignet voor Duitsland heb ik 18,98€ betaald.
        Voor die bedragen zou ik niet twijfelen.

De CRIT'Air heb ik twee keer moeten kopen. Omdat ik een typefout had bij het invullen van de nummerplaat was de eenvoudigste methode om een nieuw vignet te kopen.
        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Working...
        X