Ik ben Telenet stilletjes beu aan het worden.
Hoelang probeer ik nu al niet om een derde mail adres aan te maken?
Aanmaken is als een fluitje van een cent weliswaar, of het zou zo moeten zijn maar dit is het niet.
Mijn mail adres staat er maar ik krijg het niet geïnstalleerd op noch Webmail Telenet en al zeker niet op mijn Outlook 2021.
Eergisteren twee personen aan de lijn gehad en geen van de twee hebben mij verder kunnen helpen. (Ze zouden na twee werkdagen zelf contact opnemen wat ze natuurlijk NIET gedaan hebben.)
Op den duur riep de eerste persoon een "specialiste" erbij om het op te lossen.
Die was al vriendelijker dan de eerste, er zat bovendien geen enorme storing op haar telefoon, maar na de zoveelste poging had ik mij mailadres nog niet.
De dame was blijkbaar madam pipi want kort erna gaf ze de pijp aan Maarten.
Ik moest met mijn probleem naar de Telenet winkel in Mol, die zou dat in orde krijgen.
Niet dat ik niet wil gaan, maar wat zou die mens voor mij kunnen doen?
Sinds mijn klacht aan hen zijn we nu 5 dagen verder maar ik hoor niks van Telenet, wat een schitterende service.
Betalen ja, en voor de rest, résoudre vous-même votre misère, of beter gezegd trek uw plan en los het zelf maar op.
En dan nog iets, Telenet is om langs om duurder geworden en het stopt maar niet, maar ook de storingen komen vaker voor.
Verleden week had ik plots geen Netflix meer, hat lag niet aan hen (Telenet) en ik moest dus naar Netflix bellen.
Heb ik gedaan. Daar zat een mens met verstand van zaken. ik heb mijn TV box 3 minuten stroomloos moeten zetten en na de ellenlange heropstart was het probleem van de baan.
Ik wil maar zeggen dat de kwaliteit van de Telenet service te wensen over laat en daarom overweeg ik over te stappen naar Proximus omdat het al veel goedkoper is en vooral omdat ze nu ook glasvezelkabel gebruiken.
Maar ik heb natuurlijk ook mijn twijfels qua de service van Proximus, als die al evengoed is als bij Telenet dan doe ik verder geen moeite om over te stappen want eerlijk gezegd, veel miserie met Telenet heb ik vroeger nooit gehad.
Maar ja, tijden veranderen blijkbaar en sinds ik bij Telenet ben heb ik NOOIT of te nimmer iets gratis gehad en ik ben klant bij Telenet vanaf het prille begin.
Hoelang probeer ik nu al niet om een derde mail adres aan te maken?
Aanmaken is als een fluitje van een cent weliswaar, of het zou zo moeten zijn maar dit is het niet.
Mijn mail adres staat er maar ik krijg het niet geïnstalleerd op noch Webmail Telenet en al zeker niet op mijn Outlook 2021.
Eergisteren twee personen aan de lijn gehad en geen van de twee hebben mij verder kunnen helpen. (Ze zouden na twee werkdagen zelf contact opnemen wat ze natuurlijk NIET gedaan hebben.)
Op den duur riep de eerste persoon een "specialiste" erbij om het op te lossen.
Die was al vriendelijker dan de eerste, er zat bovendien geen enorme storing op haar telefoon, maar na de zoveelste poging had ik mij mailadres nog niet.
De dame was blijkbaar madam pipi want kort erna gaf ze de pijp aan Maarten.
Ik moest met mijn probleem naar de Telenet winkel in Mol, die zou dat in orde krijgen.
Niet dat ik niet wil gaan, maar wat zou die mens voor mij kunnen doen?
Sinds mijn klacht aan hen zijn we nu 5 dagen verder maar ik hoor niks van Telenet, wat een schitterende service.
Betalen ja, en voor de rest, résoudre vous-même votre misère, of beter gezegd trek uw plan en los het zelf maar op.
En dan nog iets, Telenet is om langs om duurder geworden en het stopt maar niet, maar ook de storingen komen vaker voor.
Verleden week had ik plots geen Netflix meer, hat lag niet aan hen (Telenet) en ik moest dus naar Netflix bellen.
Heb ik gedaan. Daar zat een mens met verstand van zaken. ik heb mijn TV box 3 minuten stroomloos moeten zetten en na de ellenlange heropstart was het probleem van de baan.
Ik wil maar zeggen dat de kwaliteit van de Telenet service te wensen over laat en daarom overweeg ik over te stappen naar Proximus omdat het al veel goedkoper is en vooral omdat ze nu ook glasvezelkabel gebruiken.
Maar ik heb natuurlijk ook mijn twijfels qua de service van Proximus, als die al evengoed is als bij Telenet dan doe ik verder geen moeite om over te stappen want eerlijk gezegd, veel miserie met Telenet heb ik vroeger nooit gehad.
Maar ja, tijden veranderen blijkbaar en sinds ik bij Telenet ben heb ik NOOIT of te nimmer iets gratis gehad en ik ben klant bij Telenet vanaf het prille begin.
Comment