Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Back up maken.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Back up maken.

Dank voor de  gerelateerde opmerkingen. Ik volg al een paar jaar de markt niet meer zo actief (qua Mac forums en zo), maar wij gaan wel onze ouderwetse Macs eerstmaands (als dat al een woord is) vervangen. Ik gebruik Time Machine met een Time Capsule, dus da's materie waar ik nu moet induiken. Abo's: no way, noch van Adobe, Microsoft of .
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Vanaf vandaag staat mijn hoofdmap voor fotografie op NAS. Van hier maak ik back ups naar losse HDD's (cold storage). De backup software is Allwaysync en ik heb hier destijds €20 voor betaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Abo's: no way, noch van Adobe, Microsoft of .
        Kan ik enkel bijtreden. Als ze je zo eenmaal beethebben dan doen ze met de prijs wat ze willen. Je gaat toch betalen. Je data terug uit hun oplossing krijgen maken ze zo moeilijk dat je liever betaalt dan de moeite te doen. Er gaan nog veel bedrijven hun contracten met MS betreuren en vooral duur betalen.

Comment

Mochten er leden zijn die SyncToy onder Win11 willen gebruiken dan is HIER de uitleg wat je eerst moet doen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
          X