Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe TV box van Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe TV box van Telenet

Opgelet met de aansluitingen, mijn TV-box heeft enkele een digitale optische uitgang voor audio. Als je gewoon bent om audio aan te sluiten via tulpstekkers en/of jackstekker, die aansluitingen zitten er niet op! Zelfs de handleidingen op Telenet wijken hier af van de realiteit, mogelijk zijn er verschillende types in omloop. Zo heb ik voor mijn installatie een extra converter moeten aanschaffen (digital optisch naar digital tulp) omdat mijn versterker maar 1 optische aansluiting heeft.
    Voor de rest zeer tevreden van de apparaatje!
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Opgelet met de aansluitingen, mijn TV-box heeft enkele een digitale optische uitgang voor audio. Als je gewoon bent om audio aan te sluiten via tulpstekkers en/of jackstekker, die aansluitingen zitten er niet op! Zelfs de handleidingen op Telenet wijken hier af van de realiteit, mogelijk zijn er verschillende types in omloop. Zo heb ik voor mijn installatie een extra converter moeten aanschaffen (digital optisch naar digital tulp) omdat mijn versterker maar 1 optische aansluiting heeft.
      Voor de rest zeer tevreden van de apparaatje!
      Die audio zal hier geen probleem zijn. Wij houden allebei meer van stilte dan van muziek. Zelfs de radio in onze auto staat nooit aan. Ik vroeg destijds aan de verkoper hoeveel korting ik kreeg indien in geen radio wilde, maar dat kon niet geen radio (wist ik wel hoor , maar het was gewoon om hem duidelijk te maken waarom ik niet koos van 10 (!) speakers in onze auto).

Ook het gewone geluid van de TV hoeft voor ons niet meer te zijn dat datgene wat er standaard uit de TV komt.
      Ik kan wel begrijpen dat fervente filmliefhebbers wel belang hechten aan het geluid, maar als we hier naar twee films op een jaar kijken is het reeds veel .
      Blij dat ook jij tevreden bent van de TV box, dan zal ik dat ook wel zijn zeker (?).

Comment

Had ik ook bij mijn nieuwe TV, geen tulp meer voor audio.
        Bij nonkel Ai heb ik een adapter gevonden voor een prikje.

Comment

Kan je met de nieuwe digirecorder van telenet ook aan dubbele snelheid kijken terwijl er geluid is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Usd5700 Bekijk bericht
            Kan je met de nieuwe digirecorder van telenet ook aan dubbele snelheid kijken terwijl er geluid is?
            Neen, niet mogelijk, trouwens waarom zou je dat moeten kunnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
              Neen, niet mogelijk, trouwens waarom zou je dat moeten kunnen?
              Bwa, in sommige regio's spreken ze zo traag dat dubbele snelheid dan als normaal klinkt. LOL
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X