Mijn auto is eindelijk hersteld nadat distributieriem doorschoot en cilinder stuk
T-Kit + Waterpomp 226
Cilinderkop occasie gevlakt, gedruktest, gekuisd €500
Dichtingsset 179
Antigel 40
Cilinderkoppakking 58
V-Riem 37
Bouten 37
en 8u werk voor €1337 in totaal
Nu heb ik 2 bijkomende probleempjes die wel lastig zijn :
-Bij traag rijden en optrekken valt hij soms stil.
Garagist bestelde een occasie gasklepbuis voor 125 + 40 werk, maar probleem blijft
Een nieuwe was €500, piraat €300 of occasie 125.
Collega denkt mss toerental verhogen en probleem weg, wel niet meer dan 1000 want verbruikt meer
Is een Peugeot 307cc 1.6 benzine van 2004 en lees dat die standaard al een hoog toerental heef
Tot hoeveel zou de garagist deze dan moeten verhogen, iemand kennis hiervan?
De bobijn/bougies werden onlangs vervangen en alles was ok.
Valt niet zoveel stil, maar is wel lastig... hij zei opgelost met gasklepbuis maar toch niet...
-Als je bij de bestuurderskant het raam vd passagierskant vooraan wil openen/sluiten, gaat het raam altijd naar beneden (zowel bij trekken als duwen op het raamknopje, voor de herstelling had ik dit niet), wat zou dit kunnen zijn?
Gaat wel naar boven aan passagierkant en middelste knop voor alle ramen samen naar boven/beneden te doen.
Een mistlampje was ook gesprongen zag ik na de herstelling, want kort ervoor bij keurimg ok.
Heeft een paar weken buitengestaan en was n eco modus gevallen nadat riem stuk was, ramen gingen zelfs niet meer open
Dus dit weekends eens de autostrade nemen om de batterij wat bij te laden.
.
T-Kit + Waterpomp 226
Cilinderkop occasie gevlakt, gedruktest, gekuisd €500
Dichtingsset 179
Antigel 40
Cilinderkoppakking 58
V-Riem 37
Bouten 37
en 8u werk voor €1337 in totaal
Nu heb ik 2 bijkomende probleempjes die wel lastig zijn :
-Bij traag rijden en optrekken valt hij soms stil.
Garagist bestelde een occasie gasklepbuis voor 125 + 40 werk, maar probleem blijft
Een nieuwe was €500, piraat €300 of occasie 125.
Collega denkt mss toerental verhogen en probleem weg, wel niet meer dan 1000 want verbruikt meer
Is een Peugeot 307cc 1.6 benzine van 2004 en lees dat die standaard al een hoog toerental heef
Tot hoeveel zou de garagist deze dan moeten verhogen, iemand kennis hiervan?
De bobijn/bougies werden onlangs vervangen en alles was ok.
Valt niet zoveel stil, maar is wel lastig... hij zei opgelost met gasklepbuis maar toch niet...
-Als je bij de bestuurderskant het raam vd passagierskant vooraan wil openen/sluiten, gaat het raam altijd naar beneden (zowel bij trekken als duwen op het raamknopje, voor de herstelling had ik dit niet), wat zou dit kunnen zijn?
Gaat wel naar boven aan passagierkant en middelste knop voor alle ramen samen naar boven/beneden te doen.
Een mistlampje was ook gesprongen zag ik na de herstelling, want kort ervoor bij keurimg ok.
Heeft een paar weken buitengestaan en was n eco modus gevallen nadat riem stuk was, ramen gingen zelfs niet meer open
Dus dit weekends eens de autostrade nemen om de batterij wat bij te laden.
.
Comment