Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobile Vikings -mobiel-

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobile Vikings -mobiel-

Oorspronkelijk geplaatst door padec Bekijk bericht
    Pas abonnee op MV. SIM kaart werd geactiveerd maar GSM ( Samsung A20e ) niet te configureren ; komt niet voor in lijst van MV ??!! )
    Vraag naar hulp wordt al > 3 uur straal genegeerd ( automatische mail dat het uitzonderlijk druk is ... dat het telefoonnummer van de hulplijn uitzonderlijk niet werkt ...) . Intussen blijft een nieuwe klant in de kou staan en is telefonisch volledig afgesneden van de buitenwereld. Van service gesproken !!!
    Overweeg ernstig om terug naar proximus over te stappen
    Patrick
    Heb je al geprobeerd met een model dat dicht aanleunt bij de A20e en die wel in de lijst terug te vinden is?
    Meestal moet dit wel lukken.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
      Heb je al geprobeerd met een model dat dicht aanleunt bij de A20e en die wel in de lijst terug te vinden is?
      Meestal moet dit wel lukken.
      Om te bellen moet men niets configureren, voor data zijn er soms instellingen te doen maar vaak ook automatisch.

Al de rest staat hier:
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Hier ondertussen alles op MV en tevreden over heel de lijn...

Het enige - puntje is dat ze voorlopig nog geen 5g aanbieden maar onze toestellen zijn nog niet compatibel dus voorlopig dan ook nog geen last van.

Samsung A8, A21, A40, S10e. Allen plug & prey🙂

Ik vermoed dat het bij jou eventueel mits ergens een instelling moet werken.

Succes

Comment

Zelf ook al even op MV. Nu ik was meer tevreden toen ze nog niet op Proximus zaten. Nu hebben we af en toe wat last van uitval bij ons op 't werk in een heel beperkte zone (wellicht TE veel beton tussen de zendmasten en de gebruiker).

En dat sedert het activeren van 5G. Vraag me niet waarom - maar het kan te maken hebben met verschuivingen bij proximus met frequentiebanden. Daarvoor was dat veel minder een issue.
          Beton is dus een stevige spelbreker (en dan doel ik echt op die goeie ouwe beton met veel kiezel en ijzers er in) als er maar genoeg muren staan zit je veilig qua privacy maar kan je uw 4G vergeten...

De afschaf van 3G is ondertussen ook al voorzien, net om mee banden vrij te krijgen voor 5G. Vergeet niet hoe lager de frequenties hoe beter/verder je door het beton geraakt.

Voor IoT is daarom LoraWan een erg mooie standaard want het zit op 437 of 858MHz (eu).

Probeer eens op een andere locatie. En bij het aanpassen van je smartphone (reset to defaults) best ook 's herstarten.

Comment

Working...
          X