Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acces points of Mesh wifi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Acces points of Mesh wifi

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    U behoort vermoedelijk bij de 0,01% van de bevolking dat zichzelf hoog inschat om het op dergelijke manier aan te kaarten.

Dat er mensen zijn die er nog veel meer van kennen (vermoedelijk u ook) en zeer uitgebreide en complexe (professionele) installaties kunnen uitvoeren is zeker een feit, alle respect daarvoor.

Uiteraard is professioneel gebruik nog iets anders, maar deftig materiaal is nog wel steeds te vinden bij meer en meer (online) winkels.
    Wat het budget betreft … een betere Mesh combinatie kost vaak even veel of meer dan enkele goede AP’s.
    En laat het net deze met eenvoudige Mesh-systemen zijn dat het meeste klagen over hun WiFi.
    Zelfs een standaard router met ingebouwde WiFi krijgen veel mensen niet anders geconfigureerd dan met basis instellingen, uiteraard zal dat werken want dat is ook wat providers doen bij particulieren, overal een standaard configuratie uitgezonderd zelf te kiezen gebruikersgegevens zoals paswoord.

Voor iemand dat er volgens u niets van kent (minder dan u), werkt mijn WiFi wel overal correct, geen verbrekingen, niet opnieuw aanloggen in een andere plaats, niet om de haverklap moeten herstarten en overal in huis een deftig signaal en hoef ik ook geen hulp met de niet standaard instellingen.
    Heb jij al je 2.4GHz en 5GHz kanalen wel op 99.99% een rijtje
    Last edited by frank207be; 23 april 2022, 20:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Heb jij al je 2.4GHz en 5GHz kanalen wel op 99.99% een rijtje
      Ja hoor, komt door die Mesh … ik krijg dat door van anderen. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Iedereen zover al bedankt voor de antwoorden, dit moet ik eens allemaal rustig overlezen

Maar op het eerste zicht was mijn keuze toch zo slecht nog niet ...

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
        X