Heb hier een heel simpel ultrasoontje, er staat in feite niet veel op: Ultrasonic Cleaner CD-5800, Watts 50W weight 900 g
Ooit eens bij mijn optieker gekocht, wordt voornamelijk gebruikt voor brilmonturen, maar ook voor stalen horlogebanden.
Er staan maar twee knoppen op: ON en OFF
En hij doet niets meer.
Ik heb geen kennis van electriciteit en van electronica. Kan wel een schroef losdraaien en solderen lukt ook nog wel.
Drie vragen:
1) Is het de moeite om open te schroeven ? Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn ? Het ding is al zeker 20 jaar oud.
2) Mocht ik een nieuwe kopen, wat zijn de vereisten voor een goede ultrasoon ? ( ik heb de oude destijds in goed vertrouwen gekocht )
3) Bij LIDL eentje aangetroffen: doen of afblijven ?
Ik hoef maar een klein toestel, als er een bril in kan is het OK.
Thx voor het meedenken.
Ooit eens bij mijn optieker gekocht, wordt voornamelijk gebruikt voor brilmonturen, maar ook voor stalen horlogebanden.
Er staan maar twee knoppen op: ON en OFF
En hij doet niets meer.
Ik heb geen kennis van electriciteit en van electronica. Kan wel een schroef losdraaien en solderen lukt ook nog wel.
Drie vragen:
1) Is het de moeite om open te schroeven ? Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn ? Het ding is al zeker 20 jaar oud.
2) Mocht ik een nieuwe kopen, wat zijn de vereisten voor een goede ultrasoon ? ( ik heb de oude destijds in goed vertrouwen gekocht )
3) Bij LIDL eentje aangetroffen: doen of afblijven ?
Ik hoef maar een klein toestel, als er een bril in kan is het OK.
Thx voor het meedenken.
Comment