Kreeg 2d geleden deze foutmelding, dacht even zo laten, vertrok vandaag, ruitenwissers trager, plots stilgevallen op de parking vd supermarkt. Stuurbekrachtiging uit en zeer zwaar stuur, dashboard lichtjes branden nog, lichten en ruitenwissers gaan ook nog. Maakt totaal geen geluid meer bij het starten. Batterij is nog relatief nieuw, zo'n 5j geleden bij midas gekocht. Kan nket dat die plots niet meer werk.
Zal aan de alternator liggen zeker, kost 200-300 eur voor een Peugeot 307 zeker, is dit snel vervangen?
Morgen komt garagist, zal ik mij moeten laten takelen, want kost veel zeker. Zal es vragen als hij dit niet op de parking vd supermarkt kan vervangen :-)
Heb ook alle zekeringen uitgetrokken maar niets doorbrand. Een alternator is dus als een batterijlader, als die stuk is wordt je batterij niet meer opgeladen. Ben vorig weekeend nog maar naar de opaalkust geweest, dacht goed bijgeladen.
Nog mensen dit tegengekomen of tips?
Zal aan de alternator liggen zeker, kost 200-300 eur voor een Peugeot 307 zeker, is dit snel vervangen?
Morgen komt garagist, zal ik mij moeten laten takelen, want kost veel zeker. Zal es vragen als hij dit niet op de parking vd supermarkt kan vervangen :-)
Heb ook alle zekeringen uitgetrokken maar niets doorbrand. Een alternator is dus als een batterijlader, als die stuk is wordt je batterij niet meer opgeladen. Ben vorig weekeend nog maar naar de opaalkust geweest, dacht goed bijgeladen.
Nog mensen dit tegengekomen of tips?
Comment