Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tapatalk problemen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tapatalk problemen?

    Ben ondertussen op zoek naar alternatieven maar daarvoor heb ik de forum API nodig????
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: Tapatalk problemen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ben ondertussen op zoek naar alternatieven maar daarvoor heb ik de forum API nodig????
      Hmmm ... ik ga efkes wachten tot Tapatalk terug in orde is en anders even via de PC.
      Beetje aanpassing want 99% raadpleeg ik het forum via smartphone of tablet.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Tapatalk problemen?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Hmmm ... ik ga efkes wachten tot Tapatalk terug in orde is en anders even via de PC.
        Beetje aanpassing want 99% raadpleeg ik het forum via smartphone of tablet.
        vind het ook ambetant en beetje vervelend dat tapatalk niet werkt ,ik ben deze app zo gewoon ,op een andere manier is het heel omslachtig en echt niet handig op je smartphone , maar ik wacht ook af tot het terug in orde is ,hopelijk snel

        Comment


        • #19
          Re: Tapatalk problemen?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Hmmm ... ik ga efkes wachten tot Tapatalk terug in orde is en anders even via de PC.
          Beetje aanpassing want 99% raadpleeg ik het forum via smartphone of tablet.
          Zou het echt wel om Tapatalk gaan Freddy? KLIK

          Comment


          • #20
            Re: Tapatalk problemen?

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Zou het echt wel om Tapatalk gaan Freddy? KLIK
            De integratie op het forum dan eerder, zo wijst de foutmelding toch uit:
            Parse error: syntax error, unexpected ‘[‘, expecting ‘)’ in /mnt/websites/belgium-digital/www/forum.belgiumdigital.com/mobiquo/env_setting.php on line 376
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Tapatalk problemen?

              We zoeken verder samen met Tapatalk support ...
              Vermoedelijk een door/voor de meest recente update veranderde of bijkomend nodige setting 'ergens'
              9 uur tijdsverschil en het feit dat het voor iedereen stilaan oud&nieuw wordt helpt ook al niet!
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #22
                Re: Tapatalk problemen?

                Geraakt blijkbaar moeilijk opgelost 😜

                Comment


                • #23
                  Re: Tapatalk problemen?

                  Maar is nu wel opgelost ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tapatalk problemen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Maar is nu wel opgelost ...

                    Jaja
                    Klopt, alles werkt terug zoals vroeger....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Tapatalk problemen?

                      Werkt inderdaad terug, waarvoor dank! [emoji6]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Tapatalk problemen?

                        Blij dat dit terug in orde is, waarvoor dank [emoji3526]
                        Last edited by Franciskine; 7 januari 2022, 08:09.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Tapatalk problemen?

                          Het probleem - dat we uiteindelijk gevonden en opgelost hebben ZONDER enige informatie of hulp van de Tapatalk ontwikkelaar, dank Herbert! - ontstond omdat de meest recente update van de Tapatalk plug-in (met o.m. betere security) zonder verwittiging afweek van de minimum systeemvereisten voor de vB4 forumsoftware, en daardoor niet langer daarmee samenwerkte.

                          We hebben zelf en manueel de plug-in code moeten reverse engineeren en aanpassen om alles weer aan het werk te krijgen.

                          Ingeval iemand zich zou afvragen waar het BD-team zich zo allemaal op de achtergrond moet mee bezig houden ...
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • #28
                            Re: Tapatalk problemen?

                            Goed dat we Herbert hebben ...

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Tapatalk problemen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              Goed dat we Herbert hebben ...

                              Jaja
                              En Tapatalk. [emoji23]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X