Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben ondertussen op zoek naar alternatieven maar daarvoor heb ik de forum API nodig????
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ben ondertussen op zoek naar alternatieven maar daarvoor heb ik de forum API nodig????
Hmmm ... ik ga efkes wachten tot Tapatalk terug in orde is en anders even via de PC.
Beetje aanpassing want 99% raadpleeg ik het forum via smartphone of tablet.
Hmmm ... ik ga efkes wachten tot Tapatalk terug in orde is en anders even via de PC.
vind het ook ambetant en beetje vervelend dat tapatalk niet werkt ,ik ben deze app zo gewoon ,op een andere manier is het heel omslachtig en echt niet handig op je smartphone , maar ik wacht ook af tot het terug in orde is ,hopelijk snel
De integratie op het forum dan eerder, zo wijst de foutmelding toch uit: Parse error: syntax error, unexpected ‘[‘, expecting ‘)’ in /mnt/websites/belgium-digital/www/forum.belgiumdigital.com/mobiquo/env_setting.php on line 376
We zoeken verder samen met Tapatalk support ...
Vermoedelijk een door/voor de meest recente update veranderde of bijkomend nodige setting 'ergens'
9 uur tijdsverschil en het feit dat het voor iedereen stilaan oud&nieuw wordt helpt ook al niet!
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Het probleem - dat we uiteindelijk gevonden en opgelost hebben ZONDER enige informatie of hulp van de Tapatalk ontwikkelaar, dank Herbert! - ontstond omdat de meest recente update van de Tapatalk plug-in (met o.m. betere security) zonder verwittiging afweek van de minimum systeemvereisten voor de vB4 forumsoftware, en daardoor niet langer daarmee samenwerkte.
We hebben zelf en manueel de plug-in code moeten reverse engineeren en aanpassen om alles weer aan het werk te krijgen.
Ingeval iemand zich zou afvragen waar het BD-team zich zo allemaal op de achtergrond moet mee bezig houden ...
Comment