Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    De reacties van onder andere nete zijn geen kritische vragen, dat zijn tot het extreme toe verwijten zonder enige gegronde basis!
    En ja dat is iets dat niet door de beugel kan, hij uit daarmee ook kritiek op medemensen die zich de ganse dag inzetten om anderen te helpen.
    Tot nader orde zit er achter chat bots geen mens maar een database met klassieke vragen die ze uit de website gehaald hebben.

    Ook bij bv. telefonische wachttijden waar een computerstem al 2 jaar komt melden dat "wegens 'onverwachte' drukte de wachttijd langer is dan wat je van ons verwacht" is mijn kritiek nooit gericht op de mensen die daar werken, chapeau voor hen die het volhouden, maar aan de bedrijven waarvoor die service een pure onkost is en er alles uitpersen om die kost naar beneden te halen. Gelijk hebben ze in feite, dat is economie, maar mag ik daar misschien kritisch tegenover staan ?
    Trouwens, net hierboven staat de keuze "met collega chatten". Als ik dat letterlijk neem dan verwacht ik opnieuw een chatbot. Ik wist niet dat computerprogramma's ook al collega's hebben. Een grapje hé.

    Enne, het is me een beetje te vochtig en te koud om in de hoogste boom te gaan zitten.
    Last edited by nete; 19 december 2021, 22:18.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #47
      emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Gelijk hebben ze in feite, dat is economie, maar mag ik daar misschien kritisch tegenover staan ?
      Je mag zeker kritisch zijn, maar wel op een correcte manier.
      Er is niets mis om te zeggen dat je het graag anders zou zien, wel met het feit dat je heel vaak op een verkeerde manier zaken aankaart die niet met de realiteit stroken.
      Niets is perfect hoor, wat voor de ene goed is, dat is voor de andere onvoldoende. [emoji6]

      Onlangs ook eens support moeten contacteren (ander bedrijf) en ik ging ook meteen een mail krijgen … twee uur later nog niets, ik heb gewoon teruggebeld met de vraag of het mogelijk was dat er iets foutgelopen was.
      En dat was inderdaad zo (typfout) … maar dan was het ook meteen verholpen.
      Moet men dan meteen aan een klacht denken of heel het systeem afbreken omdat iets niet verliep zoals verwacht?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Onlangs ook eens support moeten contacteren (ander bedrijf) en ik ging ook meteen een mail krijgen … twee uur later nog niets, ik heb gewoon teruggebeld met de vraag of het mogelijk was dat er iets foutgelopen was.
        En dat was inderdaad zo (typfout) … maar dan was het ook meteen verholpen.
        Moet men dan meteen aan een klacht denken of heel het systeem afbreken omdat iets niet verliep zoals verwacht?
        Wel, ik wacht nu al 2.5 dagen op een email van proximus.

        Comment


        • #49
          Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Wel, ik wacht nu al 2.5 dagen op een email van proximus.
          Best nog even contact opnemen dan, er kan ook altijd iets fout gelopen zijn. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Best nog even contact opnemen dan, er kan ook altijd iets fout gelopen zijn. [emoji6]

            Ik kan perfect begrijpen dat zéér veel van de beloftes van een mail te zenden "ondergesneeuwd" geraken bij chronisch onderbemande call-centers (en dat zijn ze helaas bijna allemaal).
            Je zal maar als helpdesk medewerker die belofte proberen uitvoeren als je de hoorn neerlegt en je onmiddellijk de volgende oproep mag/moet beantwoorden (want daarop wordt je vooral getaxeerd denk ik).

            Je tip zorgt dan voor nog een bijkomende oproep...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #51
              Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Ik kan perfect begrijpen dat zéér veel van de beloftes van een mail te zenden "ondergesneeuwd" geraken bij chronisch onderbemande call-centers (en dat zijn ze helaas bijna allemaal).
              Je zal maar als helpdesk medewerker die belofte proberen uitvoeren als je de hoorn neerlegt en je onmiddellijk de volgende oproep mag/moet beantwoorden (want daarop wordt je vooral getaxeerd denk ik).

              Je tip zorgt dan voor nog een bijkomende oproep...
              Wat kan je anders doen dan nog eens contact opnemen? [emoji849]
              Een klacht, een mail, een chat met een werknemer, een telefoontje, Twitter, FB, … het is altijd extra voor iemand.
              En het is niet (altijd) het probleem van onderbemand zijn hé, een typfout, systeemfout, … er is van alles dat mogelijk is.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #52
                Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                Juist nog een goeie ontdekt van Proximus email. Als je Outlook gebruikt met je proximus email, dan werkt BCC niet. Goed bezig hé!

                Comment


                • #53
                  Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                  Juist nog een goeie ontdekt van Proximus email. Als je Outlook gebruikt met je proximus email, dan werkt BCC niet. Goed bezig hé!
                  En waarom zou dit niet werken?
                  Wat ondervind je daarbij?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                    Gewoon, als je adressen in BCC zet in outlook en dan verstuurt krijgt niemand de email. Geen idee of het proximus, outlook of de combintaie van de twee is.

                    Mijn zus had zelf een kaartje gemaakt en eerst verstuurd naar enkele mensen. Een-per-een als "to". Geen enkel probleem. Dan een aantal adressen tegelijk als BCC en zichzelf in "to". De email naar het eigen email adres is niet toegekomen en ook geen enkele reactie (die van enkelen wel verwacht werd). Vooral dat de email naar het eigen adres niet toekwam was verdacht. Dan gewoon geprobeerd met familie en inderdaad, als er iets in BCC stond ging de email niet door.

                    Comment


                    • #55
                      Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Gewoon, als je adressen in BCC zet in outlook en dan verstuurt krijgt niemand de email. Geen idee of het proximus, outlook of de combintaie van de twee is.

                      Mijn zus had zelf een kaartje gemaakt en eerst verstuurd naar enkele mensen. Een-per-een als "to". Geen enkel probleem. Dan een aantal adressen tegelijk als BCC en zichzelf in "to". De email naar het eigen email adres is niet toegekomen en ook geen enkele reactie (die van enkelen wel verwacht werd). Vooral dat de email naar het eigen adres niet toekwam was verdacht. Dan gewoon geprobeerd met familie en inderdaad, als er iets in BCC stond ging de email niet door.
                      Er zit wel een limiet op aantal geadresseerden, maar bizar dat het niet zou lukken.
                      En als een mail geblokkeerd wordt bij het verzenden (of op mailserver) dan zou je ook een foutmelding moeten krijgen.
                      Staat hij wel in verzonden items (eventueel ook via webmail kijken)?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Er zit wel een limiet op aantal geadresseerden, maar bizar dat het niet zou lukken.
                        En als een mail geblokkeerd wordt bij het verzenden (of op mailserver) dan zou je ook een foutmelding moeten krijgen.
                        Staat hij wel in verzonden items (eventueel ook via webmail kijken)?
                        Zelfs als je 1 adres als "to" zet en 1 adres als "bcc" dan komt geen van beide emails aan. Staat wel in de verzonden items. Geen enkele foutmelding, we zijn nu 3 dagen verder... En BCC is iets dat de mailserver doet, niet je email programma.

                        Comment


                        • #57
                          emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          Zelfs als je 1 adres als "to" zet en 1 adres als "bcc" dan komt geen van beide emails aan. Staat wel in de verzonden items. Geen enkele foutmelding, we zijn nu 3 dagen verder... En BCC is iets dat de mailserver doet, niet je email programma.
                          Uw bericht stel je anders wel zelf samen, er zijn zoals je zelf ook wel weet specifieke regels wanneer daaraan voldaan wordt dat de mail als spam aanzien,of zelfs geblokkeerd wordt.
                          Ik heb mijn mail o.a. bij een derde partij staan (hosting), en daar zet men elke bijvoorbeeld mail dat van een info@ naar een andere info@ verstuurd wordt automatisch als spam, bevinden er zich ook nog eens specifieke woorden in de tekst of onderwerp of er staan wat bestemmelingen in CC of BCC, dan wordt er nog extra gefilterd en wordt de mail soms nog volledig geblokkeerd ook.

                          Er zijn ook spamfilters die elke mail met afbeelding(en) blokkeert als er geen voldoende (bijvoorbeeld 50 à 100 woorden) tekst in staat.
                          Het onderwerp volledig in hoofdletters typen is ook al zoiets dat als spam geblokkeerd wordt en de mail als hoge prioriteit markeren kan daar nog een schepje bovenop doen.
                          Zo zijn er nog zoveel mogelijke regels die ze kunnen instellen om spam zoveel mogelijk te voorkomen.
                          Enkele van deze zaken kan je eenvoudig eens uittesten. [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #58
                            Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                            Dat was ook mijn eerste idee, dat de email als spam gezien werd. Ben in de spam folder gaan kijken, ook in de webmail. Niks. Als je identiek dezelfde email zonder een bcc erin stuurt komt die perfect door. Het enige dat maakt of die doorkwam of niet was of er iets in de bcc stond.

                            Ik heb geen idee of ze op uitgaande email filteren. Normaliter is spamfiltering iets dat aan de ontvangende kant gebeurt.

                            Nu ja, het is nu ook niet dat bcc hier veel gebruikt wordt.

                            Comment

                            Working...
                            X