Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?
Tot nader orde zit er achter chat bots geen mens maar een database met klassieke vragen die ze uit de website gehaald hebben.
Ook bij bv. telefonische wachttijden waar een computerstem al 2 jaar komt melden dat "wegens 'onverwachte' drukte de wachttijd langer is dan wat je van ons verwacht" is mijn kritiek nooit gericht op de mensen die daar werken, chapeau voor hen die het volhouden, maar aan de bedrijven waarvoor die service een pure onkost is en er alles uitpersen om die kost naar beneden te halen. Gelijk hebben ze in feite, dat is economie, maar mag ik daar misschien kritisch tegenover staan ?
Trouwens, net hierboven staat de keuze "met collega chatten". Als ik dat letterlijk neem dan verwacht ik opnieuw een chatbot. Ik wist niet dat computerprogramma's ook al collega's hebben. Een grapje hé.
Enne, het is me een beetje te vochtig en te koud om in de hoogste boom te gaan zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Ook bij bv. telefonische wachttijden waar een computerstem al 2 jaar komt melden dat "wegens 'onverwachte' drukte de wachttijd langer is dan wat je van ons verwacht" is mijn kritiek nooit gericht op de mensen die daar werken, chapeau voor hen die het volhouden, maar aan de bedrijven waarvoor die service een pure onkost is en er alles uitpersen om die kost naar beneden te halen. Gelijk hebben ze in feite, dat is economie, maar mag ik daar misschien kritisch tegenover staan ?
Trouwens, net hierboven staat de keuze "met collega chatten". Als ik dat letterlijk neem dan verwacht ik opnieuw een chatbot. Ik wist niet dat computerprogramma's ook al collega's hebben. Een grapje hé.
Enne, het is me een beetje te vochtig en te koud om in de hoogste boom te gaan zitten.
![Cool](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/cool.gif)
Comment