Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkt de spamfilter van Telenet nog?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Werkt de spamfilter van Telenet nog?

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Je zou een regel kunnen maken op de inhoud bv "bitcoin" of andere specifieke woorden. Jouw probleem zal met een andere versie van Outlook niet beter worden. Heb je mails met SPAM tussen aanhalingstekens in het onderwerp van de mail? Dan staat de spamfilter niet actief in jouw Telenet account.
    Dat werkt meestal niet omdat er geen tekst instaat, maar dikwijls een volledige afbeelding de tekst vervangt.

Comment

Moet je eens horen,

Ik heb deze morgen 5,3 bitcoins ontvangen en heb nu £ 209 260,19 op mijn naam staan.
      Gezellig hé.
      En het strafste van al, ik moet daar niks voor doen hé.
      Wie zei er hier ook weer " je hebt niets voor niets"?
      Ikke wel ee, en hoe meer ik van die mails wegsmijt hoe meer ponden er op mijn rekening komen te staan.
      Maar, jaja er is een maar, op welk rekeningnummer staat dat bedrag?

Ze moeten er aan door gedaan hebben deze nacht, 25 spammails van Bol.com, bitcoins, gezondheids producten, pakjes dat ik nog moet afhalen, hoe ik betere seks kan hebben (chic) waar ik kan gedepaneerd worden en nog van die zever.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Toch raar hier.
        Ik zet zojuist voor de tweede keer Outlook open en maar liefst 17 spam mails waarvan 10 van gisteren (?!!!!) en 6 van vroeg deze morgen en 1 van 17h00.
        Hoe komt dat eigenlijk dat ik plots zoveel spam ontvang of beter gezegd dat er zoveel spam door de mazen van het (tele-) net ontsnappen?
        Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen ook wat meer ongewenste mail krijg Luc.
        Dat met dank aan een aantal personen die mij een zalig kerst en gelukkig nieuwjaar wensen.
        Maar en sommige gevallen een paar honderd e mail adressen
        open en bloot aan die mail laten slingeren……

Comment

Ik krijg gelukkig ook veel mails van Skylum, Adobe en MSI en daar staat enkel mijn adres op vermeld.
          Ben gelukkig al enkele jaren "verlost" van die idiote mails die al 10 keer de wereld zijn rondgegaan.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Dat werkt meestal niet omdat er geen tekst instaat, maar dikwijls een volledige afbeelding de tekst vervangt.
            Als je op de inhoud van het onderwerp/titel filtert werkt dat toch wel? Ik heb zo'n filter voor "bitcoin" en "nespresso", werkt perfect. Ok, dat is een beetje gevaarlijker als je zelf met die onderwerpen bezig bent maar ik hou me niet bezig met bitcoins en heb geen interesse in een nespresso voor €2. Het helpt wel niet voor van die geslepen types die glyphs gebruiken die op ons alfabet lijken. Maar ik denk dat het teveel werk is want zo heb ik er nog maar 1 gezien.

Comment

Working...
            X