Mijn stroom is uitgevallen en nu krijg ik mijn intercom niet meer terug inwerking ik heb het nog al eens voor gehad maar ik weet niet meer wat ik moet doen kan iemand mij helpen aub
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Smart wares video door intercom
Collapse
X
-
-
Re: Smart wares video door intercom
Oorspronkelijk geplaatst door Huguette Bekijk berichtBeste waar zou ik dat het beste opzetten aub ik ben hier nieuwe dankjewel
Ik denk dat u best even contact opneemt met de verkoper/leverancier/fabrikant voor de beste support.
Er zijn vermoedelijk ook veel fora waar men over deze producten meer op de hoogte is.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHad je niet beter op een of ander support forum gekeken daarvoor?
Denk dat je daar wel meer info kan vinden. [emoji849]
Forumregels chit-chat
In chit-chat kan iedereen converseren over alles wat niets met fotografie te maken heeft.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtWaarom....?
Forumregels chit-chat
In chit-chat kan iedereen converseren over alles wat niets met fotografie te maken heeft.
grt,bouk.
Alsof ik me zou registreren op een hengel-forum om daar al onmiddellijk met mijn eerste post een vraag te stellen over een lekkende kraan in mijn keuken”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
-
Smart wares video door intercom
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtWaarom....?
Forumregels chit-chat
grt,bouk.
Mijn aanbeveling zijn eerder op een ander forum (niet BD) te kijken waar het over dit soort zaken gaat.
Als je problemen hebt met een Fiat, dan registreer je toch ook niet op een forum van Adobe of Microsoft? [emoji849]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHet gaat hem erover dat iemand specifiek registreert om over dit vragen te stellen.
Mijn aanbeveling zijn eerder op een ander forum (niet BD) te kijken waar het over dit soort zaken gaat.
Als je problemen hebt met een Fiat, dan registreer je toch ook niet op een forum van Adobe of Microsoft? [emoji849]”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtAh nee eh, dan ben je beter af op een hengel forum.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtKlopt … dan kunnen ze daar de vraag aan u stellen. [emoji23]
En in de lente op het komkommer-forum”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtNeen, want ik zit meestal op het boterkoeken-forum
En in de lente op het komkommer-forumCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtKunt ge daar ook al terecht voor uwe Fiat? [emoji848][emoji848][emoji848]”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
Comment