Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Derde prik vraagje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Derde prik vraagje.

    Opmerkelijk is het gegeven in onze maatschappij dat mensen beginnen moedeloos en chagrijnig te worden.
    Je merkt het overal, het geduld is op en de 'joie de vivre' is compleet uitgedoofd.
    De discussies worden harder en gecompliceerder. Onze regering is er een mooi voorbeeld van.
    Iedereen zit op zijn tandvlees. Er wordt snel naar een zondebok gezocht. Terecht of onterecht.
    Het receptenboek lijkt wel uitgelezen en toch moeten we verder.
    Bij deze, een hart onder de riem voor de mensen die het wat moeilijker hebben.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #77
      Re: Derde prik vraagje.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Lockdown of geen, wat is de ideale oplossing? Inderdaad, wat ze ook beslissen, het zal nooit 100% in goede aarde vallen bij de mensen.
      Maar feit is dat in de vijftiger jaren ook alles dicht ging voor de Spaanse griep en dus zeker de scholen.
      En toen droegen de mensen al mondmaskers, maar in 2020 vonden ze dat maar niks.
      ...
      Heb NOOIT gezien dat men in de 50er jaren mondkapjes gedragen heeft, ik kan het mij dus ook niet herinneren, maar dat zal dan in een andere stad geweest zijn dan de mijne ! .. en bij mijn weten alsook dat van Wikipedia was de Spaanse griep ... "De Spaanse griep was een grieppandemie in de jaren 1918-1920 ..."
      Aziatische griep 1956
      Hongkong griep 1957 ...
      Aziatische_griep

      Comment


      • #78
        Re: Derde prik vraagje.

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Heb NOOIT gezien dat men in de 50er jaren mondkapjes gedragen heeft, ik kan het mij dus ook niet herinneren, maar dat zal dan in een andere stad geweest zijn dan de mijne ! .. en bij mijn weten alsook dat van Wikipedia was de Spaanse griep ... "De Spaanse griep was een grieppandemie in de jaren 1918-1920 ..."
        Aziatische griep 1956
        Hongkong griep 1957 ...
        Aziatische_griep
        Klopt, ik ben in de fout gegaan. Het moet in 1920 ergens zijn geweest en dan maakte de griep 50.000.000 doden.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X