Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ik heb van alle mogelijke merken de cola zero geproefd.....en tot nu toe is de lekkerste : Cola Zero van de Lidl..... smaak ligt zeer dicht bij gewone cola zelfs.... tenminste zo ervaar ik het...
    De ''echte'' cola zero heeft mij nooit kunnen bekoren, er is een bijsmaakje aan die de Lidl cola zero niet heeft...
    We gaan dat hier ook es proberen. Thnx 4 the tip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Tussen Cola en Pepsi proef ik wel verschil.
      Maar Cola light, cola zero of nieuwe cola zero….weinig hoor.
      Misschien dat die nieuwe cola zero iets minder geconcentreerd is, ik bedoel wat meer waterachtig.

Vroeger dronk ik Cola light, dan overgestapt op zero. Maar zoals gezegd, ik proefde niet veel verschil.

Zal eens een vergelijkende blind proeverij houden
      Het kleinste verschil zit tussen de echte en de zero, net de light vind ik het meeste afwijken en ook het slechts van al.
      Maar welke soort ook, ze zijn het beste als ze goed koud zijn.
      Pepsi Max is op zicht niet slecht vind ik.
      De nieuwe zero is gewoon anders van smaak geworden, niet echt minder geconcentreerd.
      Maar geen keuze en het zal wel weer wennen zeker? [emoji23]
      Niks aan te doen … het zal zero blijven hier.
      Smaken zijn natuurlijk zeer persoonlijk en met blind proeven wordt het in elk geval moeilijk, ook al is men overtuigd dat het eenvoudig zal zijn.
      Last edited by VerSeg; 31 augustus 2021, 02:06. Reden: Typfout
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Ook eens die Zero (en Light) van de Lidl proberen, bedankt voor de tips!
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Het kleinste verschil zit tussen de echte en de zero, net de light vind ik het meeste afwijken en ook het slechts van al.
          Maar welke soort ook, ze zijn het beste als ze goed koud zijn.
          Pepsi Max is op zichtnotering niet slecht vind ik.
          De nieuwe zero is gewoon anders van smaak geworden, niet echt minder geconcentreerd.
          Maar geen keuze en het zal wel weer wennen zeker? [emoji23]
          Niks aan te doen … het zal zero blijven hier.
          Smaken zijn natuurlijk zeer persoonlijk en met blind proeven wordt het in elk geval moeilijk, ook al is men overtuigd dat het eenvoudig zal zijn.
          Akkoord, cola is het opperbest als ie ijskoud is. Maar laat koude nu net de factor zijn dat je smaakpapillen zal verdoven.
          Ijsjes bv. horen koud te zijn. Maar proef es een lepeltje gesmolten ijs op kamertemperatuur….gewoon niet te vreten van zoetigheid. Maar als je ijsje ijskoud is, stoort dat niet 😉
          In heel de cola zaak zou ik es graag mensen zien blindproeven, net zoals bij een wijndegustatie…..
          En ik ben er dan van overtuigd dat we snel zullen weten waar de beste cola wordt gemaakt….
          ….namelijk…tussen de oren 😁
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

'k Heb hem zelf nog niet geproefd maar deze is voor 99,99% natuurlijk.
            Volgens "kenners" is de smaak heel goed.

Wel een beetje prijzig.
            Last edited by Skitch; 29 augustus 2021, 21:26.
            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              'k Heb hem zelf nog niet geproefd maar deze is voor 99,99% natuurlijk.
              Volgens "kenners" is de smaak heel goed.

Wel een beetje prijzig.
              Ah, tof dat die ook zero maken !

Comment

Ah, tof dat die ook zero maken !
                Maar bevalt de smaak?
                Heb jij dit merk al geprobeerd?

Wel iets minder goed wat calorieën betreft zo te zien.
                Cola Zero: 0,3 kcal/100ml tegenover Ritchie: 0,7 kcal/100ml.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Maar bevalt de smaak?
                  Heb jij dit merk al geprobeerd?

Wel iets minder goed wat calorieën betreft zo te zien.
                  Cola Zero: 0,3 kcal/100ml tegenover Ritchie: 0,7 kcal/100ml.
                  Alhoewel het niet zo goed voor me is heb ik al wel es hun limonades kunnen proeven en die waren heel lekker.
                  Bovendien is het Belgisch, dus voor een keertje niet uit de almachtige Coca Cola stal.
                  Die 0,4 kcal/100 ml zullen het nu ook wel niet gaan maken eh

Ik probeer mijn Cola verbruik sowieso al strict te beperken, maar alles bannen doe ik nu ook weer niet.mEen mens mag toch nog een beetje leven eh

Comment

Ik heb van alle mogelijke merken de cola zero geproefd.....en tot nu toe is de lekkerste : Cola Zero van de Lidl..... smaak ligt zeer dicht bij gewone cola zelfs.... tenminste zo ervaar ik het...
                    De ''echte'' cola zero heeft mij nooit kunnen bekoren, er is een bijsmaakje aan die de Lidl cola zero niet heeft...
                    Niet teveel reclame maken want de kleine flesjes zijn de laatste tijd haast constant uitverkocht bij ons en grote flessen verliezen hun fff in een klein gezinnetje ...
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Geheel met u eens. Ik koop ze alleen in blik bij de Lidl. Ik maak hem ook vaak gedeeltelijk zelf met de Sodastream waarmee je ook diverse andere smaken -suikervrije- frisdrank kan maken maar dat is vaak duurder.
                      Last edited by Binnenuit; 30 augustus 2021, 10:51.

Comment

Akkoord, cola is het opperbest als ie ijskoud is. Maar laat koude nu net de factor zijn dat je smaakpapillen zal verdoven.
                        Ijsjes bv. horen koud te zijn. Maar proef es een lepeltje gesmolten ijs op kamertemperatuur….gewoon niet te vreten van zoetigheid. Maar als je ijsje ijskoud is, stoort dat niet ��
                        In heel de cola zaak zou ik es graag mensen zien blindproeven, net zoals bij een wijndegustatie…..
                        En ik ben er dan van overtuigd dat we snel zullen weten waar de beste cola wordt gemaakt….
                        ….namelijk…tussen de oren ��
                        Kassa, een consumenten tv programma heeft ooit een blinde test gedaan bij scholieren die altijd zweren bij de echte Coca cola. De Coca cola eindige ergens in de middenmoot terwijl een goedkoop supermarkt merk als beste uit de test kwam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                          Kassa, een consumenten tv programma heeft ooit een blinde test gedaan bij scholieren die altijd zweren bij de echte Coca cola. De Coca cola eindige ergens in de middenmoot terwijl een goedkoop supermarkt merk als beste uit de test kwam.
                          Ik heb even gezocht, maar die test kon ik niet terugvinden, wel deze van "naturel chips" waarbij het duurste merk er ook niet als beste uit komt: https://www.youtube.com/watch?v=kWGubcEbjt0
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            Een blinde test heb ik ook al eens gedaan en met een slokje van elke soort is het zelfs moeilijk om diegene dat je dagelijks drinkt er uit te halen. [emoji848]
                            Zo’n test is ook niet volledig betrouwbaar om een correct resultaat te bekomen dat voor langere tijd goed blijft, het is eerder een momentopname.
                            Men moet ook zien wat de mensen ervan vinden als ze er meerdere glazen van per dag drinken, als die wat minder koel geserveerd wordt … blijft men dan nog steeds overtuigd dat men de juiste keuze maakte?
                            Hoe goed lest het de dorst, hoe smaakt het in combinatie met eten, …
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

De strafste test die ik ooit zelf gedaan heb bij iemand die beweerde dat hij de echte Cola er zo uithaalde..... ik schonk 3 cola glazen uit met in alle 3 de echte cola......toch slaagde hij er te beweren dat van die 3 er maar eentje de echte was...... zoveelste bewijs dat het soms in't kopke zit ook..... ( ik geef toe, 't was een instinker maar toch... )

En ik drink eigenlijk liever uit een blik dan uit een glas of plastiek flesje...
                              Last edited by Franciskine; 30 augustus 2021, 15:14.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                                Ik heb even gezocht, maar die test kon ik niet terugvinden, wel deze van "naturel chips" waarbij het duurste merk er ook niet als beste uit komt: https://www.youtube.com/watch?v=kWGubcEbjt0
                                Die test is al lang geleden: zover ik me nog herinner was de beste uit de test het winkelmerk Raak dat al lang niet meer bestaat.

Comment

Working...
                                X