Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 11 komt eraan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Windows 11 komt eraan.

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Zal er ongeveer zo uit zien.
    En klik hier eens op schoone pc
    Bij de commentaren onder Introducing Windows , mocht ik toch effe grijnzen"
    User: tries to delete a file
    Windows: file is already in use
    User searches entire earth to find where the file is in use
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #62
      Re: Windows 11 komt eraan.

      Hier zijn ze alvast de pc aan het voorbereiden op Windows 11 ;-)
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #63
        Re: Windows 11 komt eraan.

        Jawadde zeg !


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment


        • #64
          Re: Windows 11 komt eraan.

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          W10 is helemaal niet gratis.
          Je moet betalen PER machine.
          Koop je een nieuwe computer dan hoort daar een nieuwe licentie bij.
          Is wel GRATIS ik heb het zo afgehaald op hun site en geactiveerd met een Windows 8 serial.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #65
            Re: Windows 11 komt eraan.

            Er is naar 't schijnt een hack waarbij je de windows10 installer gebruikt met de windows11 image, dan is die TPM2.0 ineens niet meer nodig... Het is recent ergens beschreven - vraag me niet waar.

            Een OEM-sleutel is in principe gebonden aan het toestel - een boxed copy - kan je op een nieuwe machine zetten, maar mag je niet op 2 toestellen tegelijk gebruiken.

            Comment


            • #66
              Re: Windows 11 komt eraan.

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Is wel GRATIS ik heb het zo afgehaald op hun site en geactiveerd met een Windows 8 serial.
              Dan is het eigenlijk toch niet gratis want de Windows 8 moest men kopen en de Windows 10 was op een bepaald moment een (gratis) update ervan.
              Wie nooit eerder een Windows kocht, die moest in principe wel degelijk betalen.
              De prijs zat dus verrekend in de vorige versie. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: Windows 11 komt eraan.

                Als je al een oudere, geregistreerde versie van Windows had (bij een gekochte pc heeft de fabrikant daarvoor een bijdrage betaald aan Microsoft), dan kon je vanaf Windows 7 gratis upgraden naar de nieuwere versies (dat ging hier toch altijd zonder problemen). De pc die ik nu gebruik had oorspronkelijk Windows 7 als besturingssysteem, die is gratis geüpdatet naar Windows 8, en later naar Windows 10 (Windows 11 zal er dit keer niet aan te pas komen, tenzij dat ze de daarvoor nodige vereisten aanpassen, dat geldt waarschijnlijk voor meer dan 95% van alle Windows pc's die er op dit ogenblik in gebruik zijn).
                Bij de oudere versies moest vroeger je telkens betalen voor de meest recente Windows (ik heb er een paar keer een cd voor moeten kopen).
                Ik ben ooit begonnen met een Windows 3.0 of 3.1 pc (ik ben niet 100% zeker welke van die twee op mijn eerste pc zat), dan Windows 95, dan 98, XP en daarna Windows 7, die Windows 7 pc is dan al vrij snel geüpgraded naar Windows 8, en later naar Windows 10.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #68
                  Re: Windows 11 komt eraan.

                  Ik maak mijn computers zelf met uitzondering van mijn allereerste serieuze pc (Medion met 98 erop en star office) die ik in de Aldi kocht.
                  Windows 8 Pro heb ik gekocht bij Bol.com.
                  Ik heb gewerkt met de eerste 95 dan de verbeterde 95 op de Medion stond 98 later de 98 SE, ME, 2000, XP, Vista, 7, 8 en nu 10.
                  Windows 98, ME en Vista waren misbaksels en de slechtste Windows ooit was ME. De eerste betrouwbare Windows was
                  En in het station hadden we een Engelstalige versie van Windows NT Saai maar echt betrouwbaar. Daar hebben ze drie versies van gemaakt.
                  Ik weet niet of die te koop is geweest of dat die enkel te verkrijgen was voor bedrijven.
                  Ik ga niet zo snel 11 installeren, meestal laat ik er een jaar voorbij gaan zodat de meeste grote fouten eruit zijn.


                  Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                  Comment


                  • #69
                    Re: Windows 11 komt eraan.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Ik maak mijn computers zelf met uitzondering van mijn allereerste serieuze pc (Medion met 98 erop en star office) die ik in de Aldi kocht.
                    Windows 8 Pro heb ik gekocht bij Bol.com.
                    Ik heb gewerkt met de eerste 95 dan de verbeterde 95 op de Medion stond 98 later de 98 SE, ME, 2000, XP, Vista, 7, 8 en nu 10.
                    Windows 98, ME en Vista waren misbaksels en de slechtste Windows ooit was ME. De eerste betrouwbare Windows was
                    En in het station hadden we een Engelstalige versie van Windows NT Saai maar echt betrouwbaar. Daar hebben ze drie versies van gemaakt.
                    Ik weet niet of die te koop is geweest of dat die enkel te verkrijgen was voor bedrijven.
                    Ik ga niet zo snel 11 installeren, meestal laat ik er een jaar voorbij gaan zodat de meeste grote fouten eruit zijn.
                    Grappig dat je die zin niet afmaakt... Zelf ben ik met 3.1 begonnen, dan 3.11, NT3.51, NT4, 2000, W7, W10. Van NT zijn er meer versies dan 3, als je naar de interne keuken kijkt, dan zie je dat vanaf 2000 alle versies op NT gebouwd zijn. De interne versie van 2000 was NT5. Dat was voor mij een van de beste.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Windows 11 komt eraan.

                      Hihi, excuseer. De eerste betrouwbare Windows voor de gewone gebruiker was XP maar daarvoor was de NT op onze Compaq in het station enorm stabiel.
                      (Ik had maar weet van drie updates van NT.)
                      Kwam misschien omdat we geen internet hadden maar wel een supersnel intranet over heel het land.
                      En inderdaad, vanaf XP dacht ik, kregen al de daarop volgende Windows de kernel van NT waarvan de 2000 eigenlijk hetzelfde was maar in een mooiere aankleding.
                      Ik heb nog met een Windows 3.0 gewerkt op een antiek bakje en daar zat een moederbord in waarvan ik de naam vergeten ben en die CPU was ook eentje uit het stenen tijdperk merk ontsnapt me ook.
                      Maar dat was eigenlijk niet meer dan ja, een veredelde schrijfmachine. De floppy was er wel maar nog geen CD, een videokaart van 2 x niks en idem zo met het geheugen.
                      Ik vond dat zo saai dat ik dit lang gehad heb. Win 95 was een openbaring en dan win 98SE


                      Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                      Comment


                      • #71
                        Re: Windows 11 komt eraan.

                        ik herrinner me nog gestart te zijn met MSDOS en later windows 2.0 of er ooit een versie 1.0 was zou ik graag willen weten.
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                        Comment


                        • #72
                          Windows 11 komt eraan.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                          ik herrinner me nog gestart te zijn met MSDOS en later windows 2.0 of er ooit een versie 1.0 was zou ik graag willen weten.
                          Dat heeft zeker bestaan. [emoji6]

                          Dertig jaar geleden, op 20 november 1985, bracht Microsoft de allereerste versie van Windows uit. De opvolger van MS-DOS was een mijlpaal in de geschiedenis van de pc en de moderne versies van besturingssystemen. Een overzicht.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #73
                            Re: Windows 11 komt eraan.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                            ik herrinner me nog gestart te zijn met MSDOS en later windows 2.0 of er ooit een versie 1.0 was zou ik graag willen weten.
                            Ja die waren er zeker, ik geloof dat ik hier onlangs de floppies nog weggegooid heb, die stelden echt niets voor en die moesten het compleet afleggen tegen GEM waarvan we de volledige suite gebruikten (onder DOS) wegens de revolutionaire grafische omgeving en de wiskundige grafische toepassingen. Die werden echter compleet weggeblazen door Windows 3.1 (en niet meer verder ontwikkeld, zeker na hun conflict met Xerox) en kort daarna door "Windows for Workgroups" (Versie 3.11?) wat we zeer intensief uitgerold hebben ... al de rest is geschiedenis ...

                            Comment


                            • #74
                              Re: Windows 11 komt eraan.

                              Waar is de tijd dat we inbelden via een 2400 baud modem om een bericht te plaatsen op een BBS….

                              Comment


                              • #75
                                Re: Windows 11 komt eraan.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                                Waar is de tijd dat we inbelden via een 2400 baud modem om een bericht te plaatsen op een BBS….
                                En waar is de tijd dat het een sport was om zoveel mogelijk geheugen van de 640kB vrij te krijgen via allerlei tooltjes. De "himem.sys" tijd
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X