Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJslandsvaarder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• IJslandsvaarder

Prachtige foto's en tekst over de laatste IJslandvaarders. Spijtig dat het weer achter een abonnement zit.

IJsland, daar kwam je niet. Te ruig op zee. Om de Belgen toch van vis te voorzien, ondernamen IJslandvaarders helse tochten. Stephan Vanfleteren sprak en fotografeerde de laatsten der IJslandvissers. ‘We droegen weken dezelfde onderbroek.’
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: IJslandsvaarder

Kan ze maar in een glimp zien.Geen abonnement.
    Maar ik meen dat het een reeks protretten van ijslandvaarders is,genomen door Stephaan Van Fleteren.
    Die forto's hingen vroeger ,of hangen er nog,in de vismijn van Oostende.
    Er is sprake geweest van die af te breken,maar of het zo is ??Ben er al een hele tijd niet meer geweest.
    Daar was de spreuk:ze hebben op mijn kop gescheten, letterlijk te nemen.
    De talrijke duiven gingen op de bovenrand van die foto's zitten en lieten het dan maar vallen op deze karaktervolle koppen van de ijslandvaarders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
      ...
      De talrijke duiven gingen op de bovenrand van die foto's zitten en lieten het dan maar vallen op deze karaktervolle koppen van de ijslandvaarders.
      daarom zijn ze karaktervol (niet die duiven maar die koppen )

Comment

Hehe.
        Geen idee hoe het nu staat met de vismijn in Oostende.
        Het gebouw staat er nog denk ik.
        Maar ben er een jaar of 2 geleden nog eens door gereden en een heel stuk was vuil en vervallen.
        Ook geen economische activiteit meer.
        Ik vermoed dat heel de boel gesloopt zal worden.

Comment

Working...
        X