Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

80 autodealers raken hun contract kwijt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 80 autodealers raken hun contract kwijt.

Er worden hier veel interessante zaken vernoemd.
    Zelf ben ik niet tegen nieuwe technologie als we erop vooruit gaan.

Dus ik wil een elektrische wagen met een actieradius van een kleine 1000 km, die ik kan herladen in 5 minuten, en die niet meer dan 40000 € kost.
    Met bovenstaande gegevens ga ik me niet verbeteren, dus eigenlijk moet die elektrische wagen beter zijn en meer kunnen.

Ik vrees dat ik nog efkens zal moeten wachten voor het zover is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
      Er worden hier veel interessante zaken vernoemd.
      Zelf ben ik niet tegen nieuwe technologie als we erop vooruit gaan.

Dus ik wil een elektrische wagen met een actieradius van een kleine 1000 km, die ik kan herladen in 5 minuten, en die niet meer dan 40000 € kost.
      Met bovenstaande gegevens ga ik me niet verbeteren, dus eigenlijk moet die elektrische wagen beter zijn en meer kunnen.

Ik vrees dat ik nog efkens zal moeten wachten voor het zover is.
      Klopt, en dan nog blijft de grote vraag, (en ik beroep mij op uw voorbeeld)
      “Hoe krijg je 200 Kwh (nodig om 1.000Km ver te geraken) op 5 minuten geladen, daar heb je een netto vermogen van 1,2 Megawatt voor nodig.
      Zoals eerder reeds meermaals gezegd, wat je er niet in stopt, kan je er ook niet uit halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Klopt, en dan nog blijft de grote vraag, (en ik beroep mij op uw voorbeeld)
        “Hoe krijg je 200 Kwh (nodig om 1.000Km ver te geraken) op 5 minuten geladen, daar heb je een netto vermogen van 1,2 Megawatt voor nodig.
        Zoals eerder reeds meermaals gezegd, wat je er niet in stopt, kan je er ook niet uit halen.
        Op het werk spreken ze van 350 kW laders. En de volgende stap zal 700 kW zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Op het werk spreken ze van 350 kW laders. En de volgende stap zal 700 kW zijn.
          T’ja, wie zijn wij hé, als je het tegen een minister hebt over U.I=P
          hoort hij het in Keulen donderen….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Dan gaan we gewoon weer terug naar vervoer per paard: behalve wat havermoppen op straat geen vervuiling. Maar waar laat je het paard wanneer je op vijfhoog achter woont?
            Er staat een paard in de gang, er staat een paard in de gang
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
              Helemaal juist, er zijn wel meer dingen waar zedig over gezwegen wordt.
              Hang er maar eens een caravan, achter uw Tesla en kijk dan eens naar de actieradius (sinds ik er eens ene gezien heb weet ik dat het kan), liefst met de airco op.
              Hier bij ons hebben we al bij al weinig vriesdagen, -10°C is zelfs al ongewoon te noemen, ik wil wel eens zien hoe ze dat gaan oplossen in landen waar -30°C niet ongewoon is (voorbeelden genoeg). Volvo beweert eerstdaags te zullen stoppen met verbrandingsmotoren, hoe gaan ze hun EV's verkocht krijgen in het noorden van hun eigen land ?
              Tja, het zijn hier ook allemaal chauffeurs die dagelijks 1000 km doen mét caravan, op het 12de verdiep wonen ergens in het Hoge Noorden
              Ik denk wel dat Volvo heeft nagedacht over de beslissing om volledig elektrisch te gaan. Willen of niet, we zitten in een transitieperiode. We hadden al 40 jaar geleden een andere oplossing moeten zoeken voor het olieprobleem ipv de kop in het zand te steken.
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
              X