Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mij weer laten vangen door Bol.com en Conrad.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mij weer laten vangen door Bol.com en Conrad.nl

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Oesje, is dat al lang geleden ?

grts
    Sieg
    Volgens mijn email 23/03/2015.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
      Volgens mijn email 23/03/2015.
      Eigenaardig, ik heb vorig jaar nog een pakje moeten terugsturen met verkeerde inbussleutels en ik kreeg een retourbon die naar Duitsland ging ?

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Vandaag (zojuist) een mail van Conrad gekregen).
        Beste klant
        Blablabla, vandaag goed nieuws Conrad Zuid-Duitsland heeft het door u bestelde goederen opgestuurd.
        Blablabla, ik had een TERUFBETALING aangevraagd!
        We zijn nu dus geleerd, als het een toeleverancier is van Bol.com NIET bestellen, je kunt beter direct bij die toeleverancier bestellen.
        En gij geloofd dat zeker?
        Ik heb bij Bolleke eens mooie bretellen besteld en wou later nog een paar maar in een ander kleur.
        Ik direct bij die toeleverancier zijn website gaan kijken en weet je wat die verkocht?

Enkel en alleen alle soorten spullen voor DARTS!!!!!!!!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Vandaag (zojuist) een mail van Conrad gekregen).
          Beste klant
          Blablabla, vandaag goed nieuws Conrad Zuid-Duitsland heeft het door u bestelde goederen opgestuurd.
          Blablabla, ik had een TERUFBETALING aangevraagd!
          We zijn nu dus geleerd, als het een toeleverancier is van Bol.com NIET bestellen, je kunt beter direct bij die toeleverancier bestellen.
          En gij geloofd dat zeker?
          Ik heb bij Bolleke eens mooie bretellen besteld en wou later nog een paar maar in een ander kleur.
          Ik direct bij die toeleverancier zijn website gaan kijken en weet je wat die verkocht?

Enkel en alleen alle soorten spullen voor DARTS!!!!!!!!
          Horen daar geen bretellen bij dan bij het Darten ? Dancing Dimmy

Hoe komt dat toch dat jij met alles zulke problemen hebt Luc, snap ik niet
          Ik heb al zolang ik via internet bestel, en da's al héél lang, nog nooit echte problemen ondervonden
          Ok soms duurt het eens een dagje langer, maar alles komt altijd perfect terecht
          Of dat nu in China, Italië, Hongarije of the States is, zo heb ik vorige week nog een pakje gekregen vanuit New-York, was hier welgeteld op vier dagen
          Lijkt dat je niet bent weggelegd om online aankopen te doen

grts
          Sieg
          Last edited by Sieg; 20 mei 2021, 21:10.

Comment

Ik heb al zolang ik via internet bestel, en da's al héél lang, nog nooit echte problemen ondervonden
            Eerlijk gezegd ook weinig echte problemen. Natuurlijk is het ene probleem het andere niet. Heb al wel eens iets besteld dat achteraf klodde bleek, had ik kunnen weten. Maar buiten Aliexpress blijf ik weg van bol en amazon. Ali is een uitzondering omdat mijn chinees nu eenmaal niet goed genoeg is om direct te gaan zoeken (en vinden). Maar waarom zou je iets bij een amazon of bol bestellen als ze dat zelf niet leveren? Vroeger heb ik nog bij amazon gekocht toen het een winkel was die zelf de producten had en leverde (cd's en boeken vanuit duitsland begin jaren 2000).

Enige die problemen geeft met internetbestellingen is PostNL. Maar dat ligt aan de zelfstandige(n) die hier hun terrein hebben.

Comment

Waarom ik bij Bol.com heb besteld?
              Omdat ik zocht op de merknaam en ik direct bij Bol uitkwam.
              Mijn vorige zak lamp was van hetzelfde merk en die had ik in Mol gekocht, nu kunt ge daar als particulier niks meer kopen.
              Ik was zo tevreden van die lamp dat ik er opnieuw eentje wilde van hetzelfde merk, helaas 3 x aan/uit en het was amen en uit.
              Maar als mijn vorig geen duizend keer heeft gevallen, en het werkte maar verder tot................................zijn laatste val.
              Heb er ondertussen eentje gekocht van Varta en zenden die pummels een ander ondanks mijn expliciete vraag mijn geld terug te storten.
              Moet nog een mondje bijpraten met den Bol.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Tja, niet verwonderlijk dat bedrijven betalen om bovenaan de ranking te komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                  Tja, niet verwonderlijk dat bedrijven betalen om bovenaan de ranking te komen.
                  Ja en dan?
                  Maar Bol.com zou beter moeten uitkijken met welke toeleveranciers ze werken.

Comment

Mijn vorige zak lamp was van hetzelfde merk en die had ik in Mol gekocht, nu kunt ge daar als particulier niks meer kopen.
                    Ik was zo tevreden van die lamp dat ik er opnieuw eentje wilde van hetzelfde merk, helaas 3 x aan/uit en het was amen en uit.
                    Maar als mijn vorig geen duizend keer heeft gevallen, en het werkte maar verder tot................................zijn laatste val.
                    Heb er ondertussen eentje gekocht van Varta en zenden die pummels een ander ondanks mijn expliciete vraag mijn geld terug te storten.
                    Moet nog een mondje bijpraten met den Bol.
                    Bol.com zou de laatste zijn waar ik een LedLenser zou bestellen Luc
                    bvb AS Adventure is dan al een veel betere keuze, om er maar eentje te noemen

Zelf gebruik ik ook LedLenser, en echt wel héél tevreden van de kwaliteit
                    Ik heb vroeger nog alle soorten gehad, ook Varta, en op het moment dat je ze dan nodig hebt werken ze na een tijdje al niet meer
                    Het probleem met zulke dingen is dat je het uiteraard maar merkt als je er mee op stap bent

grts
                    Sieg

Comment

Zelf gebruik ik ook LedLenser, en echt wel héél tevreden van de kwaliteit
                      Ik heb vroeger nog alle soorten gehad, ook Varta, en op het moment dat je ze dan nodig hebt werken ze na een tijdje al niet meer
                      Het probleem met zulke dingen is dat je het uiteraard maar merkt als je er mee op stap bent

grts
                      Sieg
                      Ik heb hier reeds een jaar of vijf twee led zaklampen van Maglite, volop tevreden van,
                      maar nog met gewone oplaadbare batterijen (geen Li-Ion dus) en waren duur, toch heb ik de indruk dat de huidige
                      generatie leds wat meer licht geven, maar de waterdichte constructie van Maglite blijft TOP.
                      Zou anders niet bij de uitrusting van de brandweer zitten zeker.
                      Zou ik tegenwoordig nog een paar honderd euro uitgeven voor een zaklamp, ik denk het niet.

Comment

Horen daar geen bretellen bij dan bij het Darten ? Dancing Dimmy

Of dat nu in China, Italië, Hongarije of the States is, zo heb ik vorige week nog een pakje gekregen vanuit New-York, was hier welgeteld op vier dagen
                        Lijkt dat je niet bent weggelegd om online aankopen te doen

grts
                        Sieg
                        Ja, ik weet ook niet waarom je dat altijd overkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Ik heb hier reeds een jaar of vijf twee led zaklampen van Maglite, volop tevreden van,
                          maar nog met gewone oplaadbare batterijen (geen Li-Ion dus) en waren duur, toch heb ik de indruk dat de huidige
                          generatie leds wat meer licht geven, maar de waterdichte constructie van Maglite blijft TOP.
                          Zou anders niet bij de uitrusting van de brandweer zitten zeker.
                          Zou ik tegenwoordig nog een paar honderd euro uitgeven voor een zaklamp, ik denk het niet.
                          Een MagLite heb ik ook Geert, zo'n grote, je weet wel degene die gebruikt werden bij de buitenwippers aan de dancings vroeger
                          Daar ben ik ook tevreden over, doet wat 'm moet doen en gelijk wanneer. Alleen valt die bij mij niet onder de noemer "zaklamp"
                          Wat waterdichte constructie betreft, denk wel dat de meeste zaklampen tegenwoordig wel iet of wat waterdicht zijn

grts
                          Sieg

Comment

Mij weer laten vangen door Bol.com en Conrad.nl

Een MagLite heb ik ook Geert, zo'n grote, je weet wel degene die gebruikt werden bij de buitenwippers aan de dancings vroeger
                            Daar ben ik ook tevreden over, doet wat 'm moet doen en gelijk wanneer. Alleen valt die bij mij niet onder de noemer "zaklamp"
                            Wat waterdichte constructie betreft, denk wel dat de meeste zaklampen tegenwoordig wel iet of wat waterdicht zijn

grts
                            Sieg
                            Hier ook zo een grote met die twee ringen om contact te maken met de lader, daar zaten vijf van die D Ni-Ca cellen in, maar heb dat vervangen door vijf AA Eneloop Ni-Mh cellen in van die plastieken adapters, maakt de lamp stukken lichter.
                            Mijn andere is een kleine met twee AA Eneloop batterijcellen, ligt altijd in mijn auto, en in Maglite zit ook geen elektronica, zoals dimmen of knipperen en dat soort dingen.
                            Ik heb hier ook nog een soort led looplamp met lader van het merk WM tools, super goed ding, heeft iets van 50€ gekost, gekocht bij Stekelorum in Izegem, maar zeker zijn geld waard, wat dat ding al mee gemaakt heeft, en komt niets aan, is deze.

Last edited by Guest42; 21 mei 2021, 22:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Hier ook zo een grote met die twee ringen om contact te maken met de lader, daar zaten vijf van die D Ni-Ca cellen in, maar heb dat vervangen door vijf AA Eneloop Ni-Mh cellen in van die plastieken adapters, maakt de lamp stukken lichter.
                              Klinkt interessant Geert, heb ge daar mss een linkje van

Kunt ge die dan eigenlijk nog opladen via die gewone lader van Maglite ?
                              Moest er trouwens iemand weten waar ik nog aan zo een lader kan geraken, die van mij is stuk en gebruik dus nu een andere Maglite met gewone batterijen, maar heb de oplaadbare wel nog staan

grts
                              Sieg
                              Last edited by Sieg; 22 mei 2021, 00:36.

Comment

Eergisteren de nieuwe uit Nederland ontvangen.
                                Verschillende keren aan en uit, de batterij eruit en er in en deze blijft werken.
                                LedLenzer is ook waterdicht hoor.

@ Sieg,heb ik met alles problemen?
                                Als jij iets koopt en het gaat kapot spreek jij dan je recht op garantie niet aan soms?

Comment

Working...
                                X