Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongewone activiteit ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ongewone activiteit ...

Voor een navigatie-app was voor mij (in mijn professioneel leven ) de file-detectie belangrijk en hierin is waze toch onklopbaar vind ik, vooral omdat ze werken op basis van de gegevens van de andere gebruikers. (hun snelheid)
    Maar ook nu, met regelmatige ritten naar de kust en Antwerpen vind ik het nuttig om tijdig van de files en een alternatieve route op de hoogte te zijn.
    Dit leidt soms wel eens tot files op smalle wegen waar normaal geen kat rijd, maar goed, als je hierdoor soms een half uur kan winnen, is dit wel meegenomen.

Ik ken in Saint-Tropez geen restaurant dus ik weet niet of hij daar een restaurant vindt, maar het "Hof Van Cleve" vindt hij ook op naam.

Groetjes

Peter

Comment

aze heb ik ook via Adroid Auto, maar de navigatie van Ford voldoet ook prima, net zoals Google Maps trouwens.
      Die laatste is in het buitenland mijn favoriet. Naam van een restaurantje ingeven in Saint Tropez, en ju, hij stuurt er je dadelijk naartoe (toen het nog mocht )
      Inderdaad, ooit in Spanje gezegd dat hij me naar een wijnboer moest sturen, waarop Google antwoorde dat de wijnboer binnen 20 minuten zijn siësta ging houden.
      Zijn dus eerst zelf maar een terrasje gaan doen en een paar uur later was de wijnboer wel open.

mvg
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Update:

Een mens gelooft het dus niet hé ...
        Maandag dus Orange gebeld om te zeggen dat mijn 0475-nummer behouden dient te worden en niet geschrapt mag worden.
        "Uiteraard meneer, dat komt helemaal in orde".

Dinsdag telefoon van Orange - net gemist, dus teruggebeld en een waarschijnlijke Waalse medewerker aan de lijn gehad die een beetje NL sprak.
        "Aha meneer, eens kijken wat er aan de hand is. Er is niets speciaals te vinden, maar belt u woensdag nog eens terug".

Vandaag, woensdag dus maar teruggebeld.
        Nederlandstalige medewerker aan de lijn ...
        "Meneer, uw 0475-nummer wordt op 3 mei geschrapt"
        Die medewerker heeft nu alles in het werk gesteld om de fouten van zijn 3 voorgaande collega's proberen op te lossen, maar zo eenvoudig is dat niet.
        Mijn schrapping zit al 3 echelons hoger, en dat kan zo maar niet ongedaan gemaakt worden ...

Maar, hij gaat zijn uiterste best doen om toch nog alles geregeld te krijgen.

Dit geloof je toch zelf niet?
        3 opeenvolgende helpdeskmedewerkers (waarvan geen enkel duidelijk Nederlandstalig was ...) die zulk een grove fouten maken waarvan ik de dupe dreig te worden.

Wordt vervolgd als ik op 2 mei (zondag) de helpdesk moet terugbellen om te vragen of alsnog de schrapping is ongedaan gemaakt ...
        2 mei? Ja, 1 mei is een feestdag ...

Tjonge tjonge ...
        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Daar gaat nu ook de tevredenheid mbt Orange de prullenmand in. Eigenlijk is het droevig en niet om te lachen.
          (Indertijd hielp bij Proximus een aangetekend schrijven naar Didier Bellens, die ik van haar nog pluim kende, en ik was meteen VIP-klant. Die werden behandeld door eigen Proximus-mensen, maar Didier Bellens zit er ook al niet meer, en ik zit nu bij Telenet)

PS. Indertijd diende ik een aangetekende klacht in bij Coditel toen Pascal Dormal nog CEO was en ik werd prompt uitgenodigd in de Tweekerkenstraat. (Pascal Dormal zit er ook niet meer en Coditel werd Numericable en nu Telenet)

Ik duim voor jou Jacques.

Peter
          Last edited by Heembeek; 28 april 2021, 11:12. Reden: ps Coditel

Comment

Orange, waar klanten niet welkom zijn. [emoji23][emoji23][emoji23]

Mijn vrouw had een nummer van haar werk en heeft dat vorige week overgenomen als privé.
            Werkgever zet abonnement om in prepaid zoals het moet.
            Dan moet men zich binnen de 48 uur identificeren op de website om de kaart te kunnen gebruiken, logisch want wettelijk verplicht.
            Volgen de link naar hun website, natuurlijk server error 500. [emoji848]
            We wachten tot de dag nadien en nog steeds server error 500.
            Ik bel naar Orange en leg dat uit ... wacht een paar dagen en probeer dan opnieuw. [emoji849]
            En de 48 uur dan want anders stoppen ze het nummer?
            Ja ik kan u daarbij niet helpen, ga anders naar de Carrefour, daar kunnen ze u helpen.
            Zo gezegd, zo gedaan ... diene probeert dat en zegt meteen “hun systeem ligt er even uit, maar hun kennende kan dat een paar dagen duren“.
            Wij terug naar huis, ik zoek op hun website een contact ... een formulier in te vullen ... 404 page not found. [emoji849]
            Ik zoek op FB of ze daar ergens kunnen helpen en kon dat vinden.
            Ik vraag vriendelijk of ze naar hun website kunnen kijken omdat die niet werkt en voeg een screenshot met de foutmelding toe.
            Wat doet Orange daarmee ... mij bij FB meldden als spammer en blokkeren. [emoji849]
            Support is dus echt super bij Orange. [emoji106]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Nochtans is het overnamebod door Orange van de aandelen van Orange Belgie (nog) niet geslaagd omdat de biedprijs volgens de aandeelhouders van Orange Belgie niet voldoende was. De waardering bij de aandeelhouders is blijkbaar hoger dan die bij de klanten.

Comment

Orange is het voormalige Mobistar.
                Ben er ook nog klant bij geweest. Was er niet tevreden van.

Comment

Working...
                X