Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burgerprofiel.vlaanderen.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Op adres had in principe toch geen extra moeite geweest, gezien ze die info ook hebben?
    Langs de andere kant raden ze ze koppels aan om niet gelijk te gaan en er twee weken tussen te laten om niet tegelijk ziek te zijn van het vaccin.
    Zo kan de ene voor de andere zorgen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gooverik Bekijk bericht
      Het adres van uw uitnodiging ?
      Misschien weet je het niet - en hou het stil - maar de overheid heeft een lijst van inwoners en adressen.
      Nog een geheimpje: in Belgie is elke persoon verplicht om 1 post-adres te hebben. Maar, hou het stil ! Niet doorvertellen
      Geen geheimpje maar realiteit en je mag het zelfs doorvertellen ... tot op heden is geen enkele Belg verplicht om een “e-mailadres” te hebben, want daar ging het om bij de vraag van notex.
      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Waar halen ze het email adres vandaan waar ze de uitnodiging naartoe sturen ?
      Ik dacht dat ze dit van je belastingsaangifte gebruiken.
      Vandaag is mijn uitnodiging binnengekomen op een gmail adres van mijn echtgenote .
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Re: Burgerprofiel.vlaanderen.be

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Langs de andere kant raden ze ze koppels aan om niet gelijk te gaan en er twee weken tussen te laten om niet tegelijk ziek te zijn van het vaccin.
        Zo kan de ene voor de andere zorgen.
        Ik weet het, en hadden we de vrije keuze gehad, we hadden onze afspraken gespreid. Maar in tegenstelling tot andere vaccinatiecentra, waren voor ons datum en uur al ingevuld; je kunt dat natuurlijk weigeren, of gaan aanpassen, maar we hebben maar meteen aanvaard. Ik hoop, en neem aan, dat de bijwerkingen niet te erg zijn.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gooverik Bekijk bericht
          ...

En je krijgt idd al het nodige gestuurd, want het e-ticket wordt niet opgestuurd, maar het is ook niet nodig. Dus, dat klopt.
          Vreemd ... ik had nochtans een e-etiket dat opgestuurd was via de post in een klassieke brief samen met een "explicatieve nota" ... en de expliciete vraag om dat samen met de uitnodiging mee te brengen naar de vaccinatie ... (of het ter plaatse gebruikt werd is in deze niet relevant ...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Vreemd ... ik had nochtans een e-etiket dat opgestuurd was via de post in een klassieke brief samen met een "explicatieve nota" ... en de expliciete vraag om dat samen met de uitnodiging mee te brengen naar de vaccinatie ... (of het ter plaatse gebruikt werd is in deze niet relevant ...)
            Iedereen krijgt inderdaad al het nodige toegestuurd, er moet niets geprint worden buiten wat per post toekomst. [emoji106]
            Wie telefonisch bevestigt kan ook moeilijk het gesprek printen. [emoji23]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

[QUOTE=Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Waar halen ze het email adres vandaan waar ze de uitnodiging naartoe sturen ?
              Ik dacht dat ze dit van je belastingsaangifte gebruiken.
              Vandaag is mijn uitnodiging binnengekomen op een gmail adres van mijn echtgenote .

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze het emailadres gebruiken dat eventueel bij je mutualiteit bekend is.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze het emailadres gebruiken dat eventueel bij je mutualiteit bekend is.
                Zoals eerder al aangekaart zijn er verschillende mogelijkheden, alle info kan je hier vinden:
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Even een zijsprongetje.
                  Ik laat mij ook om de 10 jaar vaccineren tegen tetanus,
                  2014 was het laatst.
                  En elk najaar tegen de griep.
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Working...
                  X