Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgenmop ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgenmop ?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Voor iedere Belg is een e-box voorzien, men moet die wel activeren.
    Maar het is wel aangeraden om die te gebruiken, al wat daar staat is al geen phishing en is enkel op een redelijk goed beveiligde manier toegankelijk. [emoji6]
    Klopt 100% Verseg. Maar als ik alle posts herbekijk zie ik in post #24 van Red Falcon toch phishing, ik heb die ook gekregen en NIET op geclickt, dit in tegenstelling tot post #1 van Nete. Die heb ik niet gekregen, dus ook niet geïnspecteerd.
    Het is wel een feit dat het alsmaar moeilijker word om echt van phishing te onderscheiden.
    In principe click ik nooit op email links, maar ga steeds via de website, dus ook voor e-box. Geen probleem met e-box op zich.

Comment

Re: Belgenmop ?

Weer zo een eenmalige besparing.

Men verhoogd de maandelijkse bedrijfsvoorheffing op de pensioenen met een beetje. Je gaat bij de eindafrekening dan meer terugkrijgen of minder moeten betalen.

Ja dat ga je pas merken in 2022.

Comment

Belgenmop ?

Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
        Klopt 100% Verseg. Maar als ik alle posts herbekijk zie ik in post #24 van Red Falcon toch phishing, ik heb die ook gekregen en NIET op geclickt, dit in tegenstelling tot post #1 van Nete. Die heb ik niet gekregen, dus ook niet geïnspecteerd.
        Het is wel een feit dat het alsmaar moeilijker word om echt van phishing te onderscheiden.
        In principe click ik nooit op email links, maar ga steeds via de website, dus ook voor e-box. Geen probleem met e-box op zich.
        Is toch wat ik eerder aangekaart heb?
        Log in op je e-box en kijk wat er staat ... daar kan je vertrouwen op de inhoud.
        Nooit via een link naartoe gaan, da’s de enige manier om zeker te zijn.
        Dus zoals in het bericht ook staat uw kijk via uw e-box.
        Staat daar niets, dan zeker zever in die e-mail. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X