Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

users.telenet.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• users.telenet.be

Hallo,

Ik gebruikte altijd de "gratis" webruimte bij Telenet om de fotos te hosten die ik hier op het forum post.

Dit lijkt niet meer te werken.

Ik vermoed dat het feit dat "users.telenet.be/..." als "not secure" wordt aanzien er voor iets tussen zit.
    Kan het kloppen dat het forum "onveilige" content weigert?
    Zou volledig terecht zijn trouwens.

Heb Telenet al eens gecontacteerd, maar hun support kennende verwacht niet direct een deftig antwoord van die kant.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

Re: users.telenet.be

Niet het forum maar je browser waarschijnlijk.

Comment

Idem hier, maae dan met scarlet.

Sommige browsers laten de foto's zien, de meeste echter niet.

mvg
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Niet het forum maar je browser waarschijnlijk.
        Nope.... als ik rechtstreeks de URL die naar een foto wijst open, dan werkt dat.

Krijg dan wel de melding dat het "not secure" is.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G

Comment

Heeft toch met de browser te maken.
          Als er vanuit een hhtps pagina een link naar een foto verwijst die via een http site komt dan zijn er browsers die dit niet meer toestaan.

Ale dat had ik rap rap ergens gelezen.
          Ik heb me er nog niet in verdoept

Mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
            Heeft toch met de browser te maken.
            Als er vanuit een hhtps pagina een link naar een foto verwijst die via een http site komt dan zijn er browsers die dit niet meer toestaan.

Ale dat had ik rap rap ergens gelezen.
            Ik heb me er nog niet in verdoept

Mvg
            Idd.. je kan dit in Chrome blijkbaar per site instellen of gemengde content getoond mag worden. Weer iets geleerd.

Nu, dit is natuurlijk niet echt de correcte oplossing voor het probleem. Telenet zou zijn sites secure moeten maken.

Comment

Eigenlijk moet jij voor je content een certificaat aanvragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Eigenlijk moet jij voor je content een certificaat aanvragen.
                Ik ben geen eigenaar van het "users.telenet.be" domein, dus kan ik geen certificaat aanvragen lijkt me.

Voor mijn site gehost bij One.com, waar ik ook een geregistreerd domein voor heb, heb ik idd een certificaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht

Voor mijn site gehost bij One.com, waar ik ook een geregistreerd domein voor heb, heb ik idd een certificaat.
                  Dan kan je daar toch je foto's beginnen hosten in de toekomst.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Dan kan je daar toch je foto's beginnen hosten in de toekomst.
                    Dat ga ik in de toekomst dan maar doen.

Moet ff mijn workflow aanpassen hiervoor. (oa. FTP export ex Lightroom aanpassen)
                    Ook is het dan niet zo makkelijk om de URL te vinden die ik dan op het forum kan gebruiken.

Comment

Working...