Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
This is the original, full album made by Jean-Michel Jarre in 1983 for an art exhibition. Only one copy was pressed, and the master plates were burned in pub...
Bij gebrek aan betere onderwerpen, terug naar het muziekdraadje, omdat dit een fotografieforum is, is Herbie Hancock (voornamelijk) wel aangewezen, uit de Blow Up film, de soundtrack
Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan (1966)Het was een Amsterdamse beatgroep bestaande uit:Jacques Zwart - zangAdri de Hont - gitaar en zangPim van der Linde...
(mogelijk is dit ook in Amsterdam geweest en overgedaan in Antwerpen)
Twee weken geleden een optreden gezien van de Belgische Pink Floyd coverband APFE -a Pink Floyd expierience- en dat was veel beter dan ik kon hopen. Echt een aanrader voor nostalgische senioren of jongeren die willen proeven van "echte" muziek .
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Twee weken geleden een optreden gezien van de Belgische Pink Floyd coverband APFE -a Pink Floyd expierience- en dat was veel beter dan ik kon hopen. Echt een aanrader voor nostalgische senioren of jongeren die willen proeven van "echte" muziek .
Die zijn inderdaad goed!
Een andere PF tribute band die ik een aantal jaren geleden in de Elisabeth-zaal in Antwerpen gezien heb is Brit Floyd
(ik ben zelf een PF-fan vanaf het begin; eerste optreden dat ik bijwoonde was in 1968, maar toen was Syd Barrett al eventjes vervangen door David Gilmour)
Het - Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan (1966)Het was een Amsterdamse beatgroep bestaande uit:Jacques Zwart - zangAdri de Hont - gitaar en zangPim van der Linde...
(mogelijk is dit ook in Amsterdam geweest en overgedaan in Antwerpen)
Heerlijk om al die wagens nog eens te zien. Toen had een auto nog een eigen "smoel". Nu zijn ze allemaal hetzelfde...
Heerlijk om al die wagens nog eens te zien. Toen had een auto nog een eigen "smoel". Nu zijn ze allemaal hetzelfde...
Ja, dat waren nogal eens tijden waarbij vorm van de auto voor functie kwam. Met als kwalijk gevolg zo'n 1000 verkeersdoden per jaar. Met (veel) minder auto's en verkeer op de weg.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment