Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Beide bestaat Paul
Ik dacht dat Live In Japan, een dubbel LP album was en Made In Japan een 3dubbel CD versie
grts
Sieg
Ik denk : omgekeerd. Made in Japan is zeker een dubbele vinyl, normaal zou ik hem hier moeten liggen hebben, ik ken hem uit de tijd toen er nog geen CD's waren, CD's van Deep Purple heb ik niet denk ik, tenzij ergens een verzamelaar dus ik val uit de lucht dat ze beiden zouden bestaan. Ik zeg wel "normaal zou ik hem moeten hebben" want ik zie dat mijn dochter al flink in mijn vinylcollectie geroefeld heeft. En daar sta ik dan met 4 draaitafels (2xDual, 1x Lenco en 1x Philips) en geen plek om ze te zetten tenzij ik mijn Revox A77 (2 sporen Dolby) opoffer en dat doe ik niet.
Wat zei ik weer, dat er anno nu geen goeie muziek meer is, awel, S.U.G.A.R.
Deze Antwerpse band heb ik eens aan het werk gezien tijdens het voorprogramma van de Pretty Things in 2018 , Rrrags .
Ik denk : omgekeerd. Made in Japan is zeker een dubbele vinyl, normaal zou ik hem hier moeten liggen hebben, ik ken hem uit de tijd toen er nog geen CD's waren, CD's van Deep Purple heb ik niet denk ik, tenzij ergens een verzamelaar dus ik val uit de lucht dat ze beiden zouden bestaan. Ik zeg wel "normaal zou ik hem moeten hebben" want ik zie dat mijn dochter al flink in mijn vinylcollectie geroefeld heeft. En daar sta ik dan met 4 draaitafels (2xDual, 1x Lenco en 1x Philips) en geen plek om ze te zetten tenzij ik mijn Revox A77 (2 sporen Dolby) opoffer en dat doe ik niet.
Inderdaad ik bedoelde het goed maar schreef het verkeerd, gebeurt alsmaar meer als je wat ouder wordt blijkbaar
LP versie van Made in Japan heb ik ook nog gehad, ondertussen zijn al die goede Lp's van mij bijna allemaal "verdwenen" ...
Dat kan je misschien ook zeggen over het volgende,
in de summer of love (1967) kwamen ook veel psychedelische platen uit, denk aan de Beatles, Pink Floyd, The 13th floor Elevators ,edm .
Ook in het garagerock segment was dit vaak te horen.
In 1991 was er een soort revival in het alternatieve circuit, denk aan de verzamelalbums van "a psychedelic psauna" voorbeeld
En in 2013 deed de Nederlandse Jacco Gardner een eerste poging , voorbeeld (vanaf 2:34 muziek) (helemaal )
Edit a psychedelic psauna
Comment