Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben we dat al gehad, een muziekdraadje ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Hebben we dat al gehad, een muziekdraadje ?

Fear Inoculum van mijn all time favourite band Tool!
    www.erikthomas.be

Comment

Bohemian Rhapsody van Queen gespeeld door Bert van den Brink op het Verschueren-orgel in "het orgelpark Amsterdam".

" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

2020 aangepaste versie van Fay Lovsky .
        ok, 't is er de tijd niet voor (hoewel)
        Last edited by toerist; 15 april 2021, 19:18.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Deep Purple: "Live in Japan"
          Volgens mij : "made in Japan"....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Volgens mij : "made in Japan"....
            Beide bestaat Paul
            Ik dacht dat Live In Japan, een dubbel LP album was en Made In Japan een 3dubbel CD versie

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Beide bestaat Paul
              Ik dacht dat Live In Japan, een dubbel LP album was en Made In Japan een 3dubbel CD versie

grts
              Sieg
              Het is deze: https://www.ebay.co.uk/p/4039466?iid=392315200721 3CD box. Kan me niet herinneren dat ik die zoveel betaald heb al die jaren geleden.

Nu "Lords of Oi!" Spijtig genoeg heb ik maar 1 van de 3 cd's. Denk dat die uit een tweedehands shop komt. Eens zoeken naar de volledige set.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Beide bestaat Paul

grts
                Sieg
                Ik denk : omgekeerd. Made in Japan is zeker een dubbele vinyl, normaal zou ik hem hier moeten liggen hebben, ik ken hem uit de tijd toen er nog geen CD's waren, CD's van Deep Purple heb ik niet denk ik, tenzij ergens een verzamelaar dus ik val uit de lucht dat ze beiden zouden bestaan. Ik zeg wel "normaal zou ik hem moeten hebben" want ik zie dat mijn dochter al flink in mijn vinylcollectie geroefeld heeft. En daar sta ik dan met 4 draaitafels (2xDual, 1x Lenco en 1x Philips) en geen plek om ze te zetten tenzij ik mijn Revox A77 (2 sporen Dolby) opoffer en dat doe ik niet.

Comment

Wat zei ik weer, dat er anno nu geen goeie muziek meer is, awel, S.U.G.A.R.
                  Deze Antwerpse band heb ik eens aan het werk gezien tijdens het voorprogramma van de Pretty Things in 2018 , Rrrags .
                  Last edited by toerist; 21 april 2021, 13:49.
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                    Ik denk : omgekeerd. Made in Japan is zeker een dubbele vinyl, normaal zou ik hem hier moeten liggen hebben, ik ken hem uit de tijd toen er nog geen CD's waren, CD's van Deep Purple heb ik niet denk ik, tenzij ergens een verzamelaar dus ik val uit de lucht dat ze beiden zouden bestaan. Ik zeg wel "normaal zou ik hem moeten hebben" want ik zie dat mijn dochter al flink in mijn vinylcollectie geroefeld heeft. En daar sta ik dan met 4 draaitafels (2xDual, 1x Lenco en 1x Philips) en geen plek om ze te zetten tenzij ik mijn Revox A77 (2 sporen Dolby) opoffer en dat doe ik niet.
                    Inderdaad ik bedoelde het goed maar schreef het verkeerd, gebeurt alsmaar meer als je wat ouder wordt blijkbaar
                    LP versie van Made in Japan heb ik ook nog gehad, ondertussen zijn al die goede Lp's van mij bijna allemaal "verdwenen" ...

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heb je de 1991 versie al gehoord van "Het"

George Orwell

Comment

terug naar 1971 John Kongos
                        Last edited by toerist; 14 april 2022, 12:06.
                        George Orwell

Comment

schopje
                          George Orwell

Comment

Volgende maand is Jim Morrison 50 jaar geleden overleden, ben benieuwd of er specials over hem op de buis komen....
                            George Orwell

Comment

Misschien niet iedereen zijn dada, https://www.youtube.com/watch?v=-2hxU4UG3dA
                              https://www.youtube.com/watch?v=1iAYhQsQhSY.
                              https://ggpics.be/

Comment

Dat kan je misschien ook zeggen over het volgende,
                                in de summer of love (1967) kwamen ook veel psychedelische platen uit, denk aan de Beatles, Pink Floyd, The 13th floor Elevators ,edm .
                                Ook in het garagerock segment was dit vaak te horen.
                                In 1991 was er een soort revival in het alternatieve circuit, denk aan de verzamelalbums van "a psychedelic psauna" voorbeeld
                                En in 2013 deed de Nederlandse Jacco Gardner een eerste poging , voorbeeld (vanaf 2:34 muziek) (helemaal )
                                Edit
                                a psychedelic psauna
                                Last edited by toerist; 16 juni 2021, 17:36.
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X