Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gmail werkt niet meer?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gmail werkt niet meer?

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
    doeme toch, daar had ik vroeger moeten aan denken maar dan zou de vraag natuurlijk zijn "welke BU ik wil gebruiken ?" Deze van 10 jaar geleden toen ik net met pensioen ging? Deze van twintig jaar geleden, toen de kinderen het huis uit waren of deze van veertig jaar geleden toen ze net geboren waren? Of toch maar deze van toen ik mijn legerdienst deed,51 jaar geleden.
    Uit een goede backups kun je delen selecteren , dus een beetje van gisteren, wat van vorig jaar, stukken van 10 jaar geleden ..... enz. [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
      En als ik kijk naar wat mijn bank nu aanrekent voor alles en ik moet alles zelf doen met computer en op spaarrekeningen krijg ik geen interest meer.
      Dat heb je zelf in de hand hé , alvast voor de zichtrekening.

Wat betreft Gmail: ik zou het al lang gebruiken als enige mail client als hun layout (voor mij) niet zo absurd was.
      Ik vraag me af of er geen alternatieve Gmail layouts bestaan met een logischere indeling met een keuzemenu bovenaan (zoals 99,99% van alle toepassingen hebben).
      Last edited by nete; 6 november 2020, 08:24.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Ik zou liever een herstelpunt hebben zonder verlies van data. 50 jaar in leeftijd terug gaan en weten wat je nu weet....
        Eerlijk gezegd, liever niet. Denk niet dat ik dat allemaal nog eens wil meemaken. Met of zonder het te weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Dat heb je zelf in de hand hé , alvast voor de zichtrekening.

Wat betreft Gmail: ik zou het al lang gebruiken als enige mail client als hun layout (voor mij) niet zo absurd was.
          Ik vraag me af of er geen alternatieve Gmail layouts bestaan met een logischere indeling met een keuzemenu bovenaan (zoals 99,99% van alle toepassingen hebben).
          Bank: Eerst was de zichtrekening gratis, nadien betalend. Nu moet ik zelf alle overschrijvingen doen, vroeger gewoon afgeven in het kantoor. Rekeninguittreksels werden gratis met de post opgestuurd eerst dagelijks nadien maandelijks, nadien op eigen kosten. En dan hadden ze uittrekseldrukkers in de kantoren waar je terecht kon. Die zijn nu ook allemaal weg. Nu moet je alles zelf afdrukken op een printer thuis. En minder personeel, minder kantoren waar je terecht kan en ... geen interesten meer op kasbons, spaarrekeningen en obligaties. Moet ik nog verder gaan?
          Altijd zo: Ze bieden iets gratis aan. Dan schaffen ze de alternatieven af en nadien maken ze het betalend wanneer je geen alternatief meer hebt.
          Last edited by muesli; 6 november 2020, 10:09.

Comment

Beperkte aanpassingen kan men doen, uiteraard niet hetzelfde als bijvoorbeeld in Outlook.
            Pas je inbox aan en stel onder andere meerdere inboxen in. De indeling voor je inbox kiezen Ga op je computer naar Gmail.

Maar men kan een Gmail-account toch toevoegen in de meeste mailprogramma’s? [emoji848]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Beperkte aanpassingen kan men doen, uiteraard niet hetzelfde als bijvoorbeeld in Outlook.
              Pas je inbox aan en stel onder andere meerdere inboxen in. De indeling voor je inbox kiezen Ga op je computer naar Gmail.

Maar men kan een Gmail-account toch toevoegen in de meeste mailprogramma’s? [emoji848]
              Bij mij lukt dat niet. Ik blijf met 3350 spam berichten zitten nu en de spam filters werken niet meer. Ik heb de vraag op de google community gesteld wat er kan gedaan worden maar geen antwoord. Ik zag wel dat er nog problemen met spam geweest zijn. Iemand had op 1 dag zelfs meer dan 10.000 spamberichten binnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Zou ik ook denken: https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=en of POP, de link staat op die pagina.

De spam zelf filteren in een email programma is even werk in het begin, maar daarna meestal niet meer dan eens een extra adres of domein toevoegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                  Zou ik ook denken: https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=en of POP, de link staat op die pagina.

De spam zelf filteren in een email programma is even werk in het begin, maar daarna meestal niet meer dan eens een extra adres of domein toevoegen.
                  Forget it. Ik heb alles geprobeerd en het werkt niet meer nu (vroeger wel). nadat ze beginnen knoeien zijn was alles om zeep. begin maar eens 3350 spam mails uit de inbox een voor een te halen. Pff. En ik ben niet de enige heb ik op google support gezien. Ik wacht beter af tot ze een goede versie lanceren die terug werkt zoals vroeger.

Comment

Bank: Eerst was de zichtrekening gratis, nadien betalend.
                    Toen ze bij de ASLK betalend werd (volgend jaar 30 jaar geleden !) was ik daar op slag weg. 30 jaar al een pak geld uitgespaard.
                    Je moet wel even verder kijken dan je neus lang is hé.

Comment

Toen ze bij de ASLK betalend werd (volgend jaar 30 jaar geleden !) was ik daar op slag weg. 30 jaar al een pak geld uitgespaard.
                      Je moet wel even verder kijken dan je neus lang is hé.
                      ASLK bestaat al lang niet meer. Nu BNP Paribas Fortis en zeker niet gratis. Kent u nog een bank met gratis zichtrekening en uittreksels? De Post misschien? Graag PM als het hier niet mag! Bedankt op voorhand.

Comment

ASLK bestaat al lang niet meer. Nu BNP Paribas Fortis en zeker niet gratis. Kent u nog een bank met gratis zichtrekening en uittreksels? De Post misschien? Graag PM als het hier niet mag! Bedankt op voorhand.
                        Argenta?

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
                          Argenta?
                          Ook gedaan sinds kort.

Comment

Ook gedaan sinds kort.
                            Wat is er "gedaan sinds kort" bij Argenta ?

Comment

Ok, het is pas vanaf volgend jaar dat de kosten aangerekend worden. Maar er komen kosten zoals bij andere banken. Er is de "gratis" Green rekening, maar afhalen of overschrijvingen aan het loket kosten €1.5 en de limiet op je kaart is beperkt en je kan die niet tijdelijk verhogen. De andere pakketten kan dat wel, maar die kosten iets per maand.

Comment

Ok, het is pas vanaf volgend jaar dat de kosten aangerekend worden. Maar er komen kosten zoals bij andere banken. Er is de "gratis" Green rekening, maar afhalen of overschrijvingen aan het loket kosten €1.5 en de limiet op je kaart is beperkt en je kan die niet tijdelijk verhogen. De andere pakketten kan dat wel, maar die kosten iets per maand.

https://www.argenta.be/content/dam/a...j-jou-past.pdf
                                Zoals vele andere banken ook aanbieden ... een gratis (beperkte) variant en een betalende.
                                Maar gratis bestaat niet, dat recupereren ze altijd op een of andere manier.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X