Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Worden lakens niet meer gemaakt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Worden lakens niet meer gemaakt ?

    Tegenwoordig ook (hoes)lakens in fleece, lekker warm in winter , dit terzijde .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #17
      Re: Worden lakens niet meer gemaakt ?

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      Tegenwoordig ook (hoes)lakens in fleece, lekker warm in winter , dit terzijde .
      Ik ben aan de kouwelijke kant en heb dat geprobeerd. Niet gelukt, zweet mij daar dood in. Ik blijf bij de lekker ouderwetse flanel en enkele dekens. Kan er niet aan doen, maar het gevoel van wat gewicht is ook heerlijk. (ja, ik weet het, er scheelt iets)

      Comment


      • #18
        Re: Worden lakens niet meer gemaakt ?

        Ik slaap ook liever met laken. Bewust zetten wij geen verwarming aan in de slaapkamer. Ook geen airco. In de winter soms met het raam op een kier. Kan je dan even het laken over je trekken. Heerlijk om in te slapen.
        In de zomer lig ik dan enkel onder het laken en op mijn rug leg ik dan een deken er boven want ik ben gevoelig aan het opstijven van mijn schouders.

        Toevallig was ik vandaag met een oude dame aan het praten en ze haalt haar lakens in Frankrijk. Daar blijkbaar nog heel gemakkelijk en in veel kwaliteiten te verkrijgen.

        Comment


        • #19
          Re: Worden lakens niet meer gemaakt ?

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Ik slaap ook liever met laken. Bewust zetten wij geen verwarming aan in de slaapkamer. Ook geen airco. In de winter soms met het raam op een kier. Kan je dan even het laken over je trekken. Heerlijk om in te slapen.
          In de zomer lig ik dan enkel onder het laken en op mijn rug leg ik dan een deken er boven want ik ben gevoelig aan het opstijven van mijn schouders.

          Toevallig was ik vandaag met een oude dame aan het praten en ze haalt haar lakens in Frankrijk. Daar blijkbaar nog heel gemakkelijk en in veel kwaliteiten te verkrijgen.
          Begrijp ik dat nu goed of niet?
          In de winter: venster op een kier en geen verwarming en enkel een laken?
          In de zomer: geen airco en laken plus deken?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Worden lakens niet meer gemaakt ?

            Toch nog meer dan genoeg te vinden?
            Een laken gebruikt men veel in hotels, meestal in combinatie met een bedsprei. Lakens zijn ook handig om onder je dekbedovertrek te leggen.

            Lakens in vele materialen en kwaliteiten koop je bij fijn.nl - exclusief woontextiel ✓ Hoogste kwaliteit ✓ Gratis retourneren ✓ Achteraf betalen mogelijk ✓ 1 jaar garantie

            Bestel lakens online! Directe levering ✓ Altijd beste deals ✓ Ruim aanbod topmerken ✓ Belgische webshop van Colruyt Group ✓

            Op hema.com shop je eenvoudig lakens. Laat je bestelling thuisbezorgen of haal hem gratis op in een HEMA-winkel.

            Op zoek naar een Laken? Lakens koop je eenvoudig online bij bol ✓ Vele aanbiedingen bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huis



            Ontdek onze hoogwaardige lakens en kussenslopen voor een comfortabele en stijlvolle slaapkamer. Kies uit luxe materialen en diverse kleuren en patronen. Bescherm jouw kussens met onze duurzame kussenslopen. Kwaliteit en comfort gegarandeerd. Bekijk nu ons assortiment!
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Worden lakens niet meer gemaakt ?

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Een hoeslaken is voor rond de matras, rond het dekbed zit een dekbedovertrek.

              Als men een “set” hoeslakens koopt, dan zit daar toch een bovenkaken bij?
              Ik dacht al dat er iets niet klopte toen ik aan het typen was

              Comment

              Working...
              X