Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Tegenwoordig ook (hoes)lakens in fleece, lekker warm in winter , dit terzijde .
Ik ben aan de kouwelijke kant en heb dat geprobeerd. Niet gelukt, zweet mij daar dood in. Ik blijf bij de lekker ouderwetse flanel en enkele dekens. Kan er niet aan doen, maar het gevoel van wat gewicht is ook heerlijk. (ja, ik weet het, er scheelt iets)
Ik slaap ook liever met laken. Bewust zetten wij geen verwarming aan in de slaapkamer. Ook geen airco. In de winter soms met het raam op een kier. Kan je dan even het laken over je trekken. Heerlijk om in te slapen.
In de zomer lig ik dan enkel onder het laken en op mijn rug leg ik dan een deken er boven want ik ben gevoelig aan het opstijven van mijn schouders.
Toevallig was ik vandaag met een oude dame aan het praten en ze haalt haar lakens in Frankrijk. Daar blijkbaar nog heel gemakkelijk en in veel kwaliteiten te verkrijgen.
Ik slaap ook liever met laken. Bewust zetten wij geen verwarming aan in de slaapkamer. Ook geen airco. In de winter soms met het raam op een kier. Kan je dan even het laken over je trekken. Heerlijk om in te slapen.
In de zomer lig ik dan enkel onder het laken en op mijn rug leg ik dan een deken er boven want ik ben gevoelig aan het opstijven van mijn schouders.
Toevallig was ik vandaag met een oude dame aan het praten en ze haalt haar lakens in Frankrijk. Daar blijkbaar nog heel gemakkelijk en in veel kwaliteiten te verkrijgen.
Begrijp ik dat nu goed of niet?
In de winter: venster op een kier en geen verwarming en enkel een laken?
In de zomer: geen airco en laken plus deken?
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Op zoek naar een Laken? Lakens koop je eenvoudig online bij bol ✓ Vele aanbiedingen bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huis
Ontdek onze hoogwaardige lakens en kussenslopen voor een comfortabele en stijlvolle slaapkamer. Kies uit luxe materialen en diverse kleuren en patronen. Bescherm jouw kussens met onze duurzame kussenslopen. Kwaliteit en comfort gegarandeerd. Bekijk nu ons assortiment!
Comment