Heel raar, iedereen heeft hoeslakens, maar in de zomer kan het goed warm zijn en dan slaapt men meestal onder een fris lakentje om toch iets op zich te hebben.
Tenzij ik niet meer mee ben met mijn tijd
Er zijn dekbedden winter/zomer en 4 seizoenen, maar denk als het echt warm is dat zelfs een zomerdekbad nog wat te warm is.
Onlangs zocht ik in wat winkels naar gewone lakens, maar het waren allemaal hoeslakens en dekbedden.
Toevallig was ik zondag in Gent en zag dat Ikea dicht was maar meubelen Weba was open en idem, geen lakens te bespeuren.
Zelfs op Ali-Express gezocht en allemaal hoeslakens, hebben jullie daar ook al op gelet
Enkel in de Action nog eens uitzonderlijk een verwaaide witte gevonden.
Worden gewone lakens niet meer gemaakt ?
Tenzij ik niet meer mee ben met mijn tijd

Er zijn dekbedden winter/zomer en 4 seizoenen, maar denk als het echt warm is dat zelfs een zomerdekbad nog wat te warm is.
Onlangs zocht ik in wat winkels naar gewone lakens, maar het waren allemaal hoeslakens en dekbedden.
Toevallig was ik zondag in Gent en zag dat Ikea dicht was maar meubelen Weba was open en idem, geen lakens te bespeuren.
Zelfs op Ali-Express gezocht en allemaal hoeslakens, hebben jullie daar ook al op gelet
Enkel in de Action nog eens uitzonderlijk een verwaaide witte gevonden.
Worden gewone lakens niet meer gemaakt ?
Comment