Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPTV in Belgie ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPTV in Belgie ?

Ok dus hier uit begrijp ik dat we moeten opletten met wie we in zee gaan.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Re: IPTV in Belgie ?

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Ok dus hier uit begrijp ik dat we moeten opletten met wie we in zee gaan.

mir
      Werkt hier al 3 jaar probleemloos. Het enige dat er voor België al een paar maanden af is, zijn de sportkanalen.
      Last edited by notex; 6 juli 2020, 00:41.

Comment

Waar kan ik een verdeler van iptv vinden in België? Liefst regio gent

Comment

Een IPTV aanbieder die reclame maakt met 1000 den kanalen, is gewoon een illegale aanbieder.
          En ze kunnen veel beloven, maar je moet op voorhand betalen.
          Er zijn er bij die na een tijdje ermee stoppen en onder een andere naam opnieuw beginnen.
          al zijn er wel die al heel lang IPTV aanbieden en dus vrij betrouwbaar zijn.
          Maar als ze opgepakt worden is het ook einde kijken.

Eigenlijk is er maar één aanbieder in Vlaanderen en dat is TVV.
          via een app op je tv, of smartphone kan je naar 10 tallen zenders kijken voor een redelijk bedrag.

mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Moderator Note: Hoewel ik op dit moment een pas geregisteerde BD-gebruiker niet verdenk van spammen, ga ik deze topic afsluiten. Je kunt altijd een nieuwe beginnen, maar deze wordt te oud om verder aan te vullen.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
            X