Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruitensproeier vloeistof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ruitensproeier vloeistof

    Leve de Methanol.
    Werd vroeger vakkundig en op geur toegevoegd aan sproeivloeistof.Concentratie??????
    Hoe harder het stonk,hoe straffer het spul.
    Wel niet zo goed voor rubbercomponenten.

    NB:Voor de vastgedroogde lijken:een natte oude panty of nylonkous,verwijdert de meeste zooi,maar wordt wel een vies zootje als er een heel kerkhof op je voorruit kleeft.Dan sproeien.(Je moet natuurlijk eerst een panty hebben.)

    Comment


    • #17
      Re: Ruitensproeier vloeistof

      Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht

      NB:Voor de vastgedroogde lijken:een natte oude panty of nylonkous,verwijdert de meeste zooi,maar wordt wel een vies zootje als er een heel kerkhof op je voorruit kleeft.Dan sproeien.(Je moet natuurlijk eerst een panty hebben.)
      Een natte doek op leggen en een tijdje laten weken, dat was de oplossing die ik vroeger gebruikte om de voorkant van mijn motor gemakkelijk proper te krijgen in de zomer.
      Dat werkt prima en geeft geen krassen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: Ruitensproeier vloeistof

        Ik heb nog altijd een bus wit poeder staan die ik vorige eeuw eens bij Auto5 heb gekocht.
        Werkt zeer goed, maar omdat er tegenwoordig bijna geen insecten meer zijn is ze nog altijd niet leeg.

        Comment


        • #19
          Re: Ruitensproeier vloeistof

          Gelukzak.
          Kom maar eens in West Vlaanderen rijden,met al die varkens (echte dan op vier poten) etc.
          Vliegen genoeg.
          Bij fietsen:mond toe houden,en regelmatig tik tik tik op je helm.

          Comment


          • #20
            Re: Ruitensproeier vloeistof

            Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
            NB:Voor de vastgedroogde lijken:een natte oude panty of nylonkous,verwijdert de meeste zooi,maar wordt wel een vies zootje als er een heel kerkhof op je voorruit kleeft.Dan sproeien.(Je moet natuurlijk eerst een panty hebben.)
            Ik zie niemand dit doen al rijdend ... ook zie ik niemand sproeien als hij naast de wagen staat om zijn ruit te kuisen. [emoji6]
            Helpt vermoedelijk wel na een rit, tijdens de rit zullen deftige ruitenwissers en ruitensproeiervloeistof het moeten doen.
            Alles weg krijgen met de ruitenwissers is wel niet altijd haalbaar, zeker niet als,men te lang wacht na de “aanvlieging”. [emoji23]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Ruitensproeier vloeistof

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Ik heb nog altijd een bus wit poeder staan die ik vorige eeuw eens bij Auto5 heb gekocht.
              Werkt zeer goed, maar omdat er tegenwoordig bijna geen insecten meer zijn is ze nog altijd niet leeg.
              Geen insecten meer?
              Of blijf je steeds een vrachtwagen volgen misschien ... dat helpt ook.
              Je riskeert dan wel stenen in plaats van vliegen, maar allé. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Ruitensproeier vloeistof

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Als een vogel iets "dropt" op je auto, dan is dat veel schadelijker voor de lak dan goedkope ruitensproeiervloeistof.
                Klopt dat dit schade veroorzaakt (vogel), maar het gaat nu niet om schade door die vloeistof maar om de reinigingskracht. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Ruitensproeier vloeistof

                  We gaan het zien, eind deze week komt de Sonax xtreme ruitreiniger....daarna een keer de Aldi....toch eerst het ruitje ff cleaneren (Red Falcon)..we zijn benieuwd..

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ruitensproeier vloeistof

                    Zo, 2 dagen de Sonax Xtreme in gebruik...werkt super goed...mooie schone "kijkgaten"...heel verschil met wat ik er in had zitten van obi punt de ...geen vetplekken meer

                    Comment

                    Working...
                    X