Ik heb een 600Mb fiberaansluiting voor internet. Dat werkt fantastisch, maar eens per 10 à 15 dagen valt de router uit. Ik schakel dan even de voeding uit en aan, waarna alles weer normaal werkt. Ik nam telefonisch contact op met de provider en die ging mijn router testen. Na een minuutje antwoord hij "uw 600Mb aansluiting werkt perfect". Ik kan hem niet aan het verstand brengen dat de router af en toe uitvalt. Hij stuurt via mail een klachtenformulier dat ik moet invullen. Daarop staat enkel een link om een speedtest te doen en het resultaat terug te sturen. Nogmaals gebeld en uiteindelijk stellen ze voor om een technieker te sturen @ 50€/h. Gaat die hier misschien zitten wachten tot de router weer uitvalt ? Ik vraag enkel een nieuwe router ! Ik zit er al over na te denken om mijn 2500V megger even met de router te verbinden (router is nog in garantie).
De mastercard van mijn echtgenote werkt niet in 3/4 van de winkels of restaurants, zowel met de kaart in de betaalautomaat als contactloos.
Mijn eigen kaart met hetzelfde rekeningnummer werkt telkens wél wanneer haar kaart niet werkt.
Gisteren belt ze naar de bank. Weer hetzelfde liedje "Wij zullen uw kaart nu testen". Na een minuutje krijgt ze antwoord dat haar kaart werkt en er geen probleem is met de bankrekening. Ik vraag me af hoe ze vanuit Brussel een bankkaart kunnen testen die in Spanje in een handtas zit. Stel dat ik die kaart in 100 stukjes knip, gaan ze dan nog zeggen dat de kaart normaal werkt ?
Als dat het nieuwe normaal is, dan mogen ze voor mij terug naar het oude normaal.
Als hier vroeger een probleem was met een internetaansluiting, dan stond er ten laatste 's anderendaags om 9h 's morgens een technieker die alle mogelijke materialen in zijn camionette had liggen.
Als we vroeger een probleem hadden met een bankkaart, dan gingen we naar de bank en 2 dagen later hadden we een nieuwe bankkaart.
Nu kan je niet meer naar de bank en moet je eerst telefonisch of per mail een afspraak maken.
Als je geluk hebt, kan je na enkele dagen langskomen.

De mastercard van mijn echtgenote werkt niet in 3/4 van de winkels of restaurants, zowel met de kaart in de betaalautomaat als contactloos.
Mijn eigen kaart met hetzelfde rekeningnummer werkt telkens wél wanneer haar kaart niet werkt.
Gisteren belt ze naar de bank. Weer hetzelfde liedje "Wij zullen uw kaart nu testen". Na een minuutje krijgt ze antwoord dat haar kaart werkt en er geen probleem is met de bankrekening. Ik vraag me af hoe ze vanuit Brussel een bankkaart kunnen testen die in Spanje in een handtas zit. Stel dat ik die kaart in 100 stukjes knip, gaan ze dan nog zeggen dat de kaart normaal werkt ?

Als dat het nieuwe normaal is, dan mogen ze voor mij terug naar het oude normaal.
Als hier vroeger een probleem was met een internetaansluiting, dan stond er ten laatste 's anderendaags om 9h 's morgens een technieker die alle mogelijke materialen in zijn camionette had liggen.
Als we vroeger een probleem hadden met een bankkaart, dan gingen we naar de bank en 2 dagen later hadden we een nieuwe bankkaart.
Nu kan je niet meer naar de bank en moet je eerst telefonisch of per mail een afspraak maken.
Als je geluk hebt, kan je na enkele dagen langskomen.
Comment