Ik gebruik sinds een dikke twee jaar een Samsung S9, (prima toestel) maar sinds enkele weken begon de batterij dom te doen, bij 40% gekomen was deze op minder dan een uur plat, had het toestel gekocht in de Telenet winkel, daar laten herstellen was geen optie.
Wat gezocht op internet, geen simpel werkje om zelf te doen, glazen achterwand moet worden opgewarmd en opletten dat je deze niet breekt enz. bovendien kost zo een doe het zelf kit al gauw rond de 75€ met batterij zuignappen wiggen en wat andere rommel en schrijven ze ook dat je dat niet 100% meer waterdicht krijgt als je het zelf doet.
Tot ik op de site van Coolbleu ging kijken, hun service dienst verzekerd dat je daar binnen het uur terug buiten gaat met een perfect geplaatste batterij, afspraak gemaakt bij de vestiging in Gent.
Gisteren naar daar gereden, om 10:00U mijn toestel met pin code afgegeven, die wordt dan eerst aan hun pc gekoppeld, voor een batterijtest, was inderdaad aan vervanging toe, meteen aan begonnen, en ik een wandeling gaan maken daar je niet meer dan 30 min in de winkel mag blijven (corona), toen ik na een uur terug kwam zat het toestel nog in de warmteklemmen.
Die mannen hebben inderdaad een nieuw origineel Samsung batterij geplaatst en het toestel voorzien van een nieuwe lijm kit, je betaalt voor ze er aan beginnen en als ze bv. de glazen rugplaat zouden breken is dat op hun kosten.
Prijs voor alles was 49€.
Super service van Coolbleu.
Als iets goed is mag dat ook gezegd vind ik.
Groetjes, Geert.
Wat gezocht op internet, geen simpel werkje om zelf te doen, glazen achterwand moet worden opgewarmd en opletten dat je deze niet breekt enz. bovendien kost zo een doe het zelf kit al gauw rond de 75€ met batterij zuignappen wiggen en wat andere rommel en schrijven ze ook dat je dat niet 100% meer waterdicht krijgt als je het zelf doet.
Tot ik op de site van Coolbleu ging kijken, hun service dienst verzekerd dat je daar binnen het uur terug buiten gaat met een perfect geplaatste batterij, afspraak gemaakt bij de vestiging in Gent.
Gisteren naar daar gereden, om 10:00U mijn toestel met pin code afgegeven, die wordt dan eerst aan hun pc gekoppeld, voor een batterijtest, was inderdaad aan vervanging toe, meteen aan begonnen, en ik een wandeling gaan maken daar je niet meer dan 30 min in de winkel mag blijven (corona), toen ik na een uur terug kwam zat het toestel nog in de warmteklemmen.
Die mannen hebben inderdaad een nieuw origineel Samsung batterij geplaatst en het toestel voorzien van een nieuwe lijm kit, je betaalt voor ze er aan beginnen en als ze bv. de glazen rugplaat zouden breken is dat op hun kosten.
Prijs voor alles was 49€.
Super service van Coolbleu.
Als iets goed is mag dat ook gezegd vind ik.
Groetjes, Geert.
Comment