Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service Coolblue is top.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Service Coolbleu is top.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Voor zover ik weet vallen niet zichtbare gebreken niet binnen de regels van bedenktijd maar onder de regels van niet conform zijn aan de bestelling en omschrijving.
    U kocht een niet beschadigd goed en kreeg een wel beschadigd goed.
    Mocht ik de klant zijn, ik zou daar nogmaals op wijzen en zeker schriftelijk bevestigen ... tenminste als het de moeite waard is.
    Helaas is het wel flink zichtbaar, tenminste, als je het apparaat uit de hoek naar voren haalt
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lumixgx8 Bekijk bericht
      Inderdaad, indien de post iets kwijtraakt is dit niet de schuld van Coolblue.
      Dat ben ik 100% eens met u. Maar dan moet u het eveneens eens met mij
      zijn dat het ook niet mijn schuld is.
      Trouwens, bij Bpost zeggen ze precies hetzelfde. Corona meneer.
      Beide firma's verdienen goed aan dat virus en zouden dit op een elegantere
      manier kunnen oplossen. Of is dat te veel gevraagd? Retourneren: wij doen
      niet moeilijk. Wel dan hoop ik voor u dat het nooit verkeerd gaat, want dan
      gedragen ze zich nogal Kafkaiaans en zie je de andere kant van de glimlach.
      Dus eigenlijk moet Bpost dan de gevolgen dragen en niet de afzender of de geadresseerde
      Hier zou ik zelf toch verder mee gaan, ik weet dan zeker dat ik in mijn recht sta
      Coolblue zal uiteraard niet zeggen dat zij de fouten van Bpost gaan betalen, dat lijkt me ook logisch

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Helaas is het wel flink zichtbaar, tenminste, als je het apparaat uit de hoek naar voren haalt
        Maar geïnstalleerd is het niet zichtbaar en daar gaat het hem om ... zij hebben geïnstalleerd en het gebrek onzichtbaar gemaakt door de plaatsing.
        Een leverings-/installatiefout dus.
        Enige probleem is bewijzen dat de klant de schade niet nadien aanbracht .
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Maar geïnstalleerd is het niet zichtbaar en daar gaat het hem om ... zij hebben geïnstalleerd en het gebrek onzichtbaar gemaakt door de plaatsing.
          Een leverings-/installatiefout dus.
          Enige probleem is bewijzen dat de klant de schade niet nadien aanbracht .
          Precies, welles nietes discussie die door Coolblue absoluut en helaas erg slecht wordt afgehandeld. Klant is koning, toch in mijn visie?
          http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Precies, welles nietes discussie die door Coolblue absoluut en helaas erg slecht wordt afgehandeld. Klant is koning, toch in mijn visie?
            Straf want zelf nog nooit een discussie gehad betreffende service.
            Reden trouwens dat we daar redelijk wat kopen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X