Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Uw arts kon hier niet op antwoorden,omdat daar niet op te antwoorden valt.
    Er zijn veel te weinig gegevens over de aanwezigheid van antilichamen en hoelang ze aanwezig blijven.
    Is er een geheugenfunctie in ons afweersysteem,die bij herinfectie antilichamen
    aanmaak gaat stimuleren??Wie weet het??
    Is er dat wel,dan kun je theoretisch wel meer reactie vertonen bij vaccinatie.Is dat zo ??Moet je dan nog gevaccineerd worden???
    Er zijn nog enorm veel vragen.
    Maar wat die duur betreft voor men immuniteit bereikt heeft,wees daar maar gerust in.

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      En ja, wat wil je nu weer zeggen ?
      Ik niks, is gewoon wat ze medegedeeld hebben dat “mogelijks” 110 mensen op de plaats van vaccinatie besmet werden.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Allee se... nog een blokske op het vuur...

        Volgens de rechter is er geen wettelijke basis voor het ministerieel besluit dat de mondmaskerplicht regelt en kan hij de verdachte grondwettelijk niet veroordelen.

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          De Croo krijgt toestemming van Europa: verbod op niet-essentiële reizen in de maak.

          EINDELIJK. Een jaar te laat, maar beter laat dan nooit.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Versoepeling maatregelen

            Dan kunnen ze massaal naar de kust of Ardennen trekken als het enkel buitenland betreft, dan zijn we nog slechter af. [emoji849]
            Of nog een ander verbod?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              ........knip.........................., dan zijn we nog slechter af. [emoji849]
              ....knip..................
              Waarom ?
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Waarom ?
                Dan zitten ze weer met 30.000 op de zeedijk of elders rond te lopen en overvolle treinen om er naartoe te gaan.
                Dan worden het meer daguitstappen in eigen land.
                Tenzij ze ook verplaatsingen in eigen land weer gaan verbieden uiteraard, maar daar zijn ze geen voorstander van.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                  Is er dat wel,dan kun je theoretisch wel meer reactie vertonen bij vaccinatie.Is dat zo ??
                  Geen idee, maar ik zou logisch gezien net het omgekeerde denken.
                  In ieder geval, van het moment dat ik in aanmerking kom voor vaccinatie laat ik die zetten.

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dan zitten ze weer met 30.000 op de zeedijk of elders rond te lopen en overvolle treinen om er naartoe te gaan.
                    Dan worden het meer daguitstappen in eigen land.
                    Juist ! En dan ontwikkelen we daar ter plaatse nieuwe Westvlaamse en/of Waalse mutanten.
                    Toch gemakkelijk dat we ze niet meer moeten invoeren.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Kap(sters)pers en de nieuwsberichten, ojee gruwel.Alle dagen dat klagen, met of zonder zegsmannen, horeca enz ( bordmannen of vrouwen ). Het lijkt wel en misschien is dat zo dat de media ze zelf opzoekt om de beschikbare tijd vol te krijgen. Mijn uitgroei , grrrrr. Erger dan een pandemie.Met gemanipuleerde telefoon oproepen om de reden te ondersteunen.
                      https://ggpics.be/

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                        Kap(sters)pers en de nieuwsberichten, ojee gruwel.Alle dagen dat klagen, met of zonder zegsmannen, horeca enz ( bordmannen of vrouwen ). Het lijkt wel en misschien is dat zo dat de media ze zelf opzoekt om de beschikbare tijd vol te krijgen. Mijn uitgroei , grrrrr. Erger dan een pandemie.Met gemanipuleerde telefoon oproepen om de reden te ondersteunen.
                        Mijn haar is ondertussen ook veel te lang geworden, maar ik heb nog altijd liever te lang haar dan kans op besmetting met het coronavirus.
                        Ik wacht dus netjes tot de overheid beslist of het risico laag genoeg is vooraleer ik weer naar de kapper ga.
                        Eigenlijk zou die beroepscategorie eerder gevaccineerd moeten worden dan hun klanten, dan is er ook minder kans dat ze het virus verder verspreiden terwijl ze hun werk doen.

                        Maar op dit ogenblik lijkt de beschikbaarheid van het vaccin een van de grootste problemen om iedereen zo snel mogelijk een spuitje te kunnen geven.

                        Ik heb ondertussen ook iemand horen zeggen dat hij zich zeker niet laat vaccineren met een vaccin dat op enkele maanden in elkaar geknutseld is.
                        Hij hoopt dat alle anderen zich laten vaccineren zodat het virus op die manier niet veel kans meer heeft om zich verder te verspreiden (terwijl hij zelf eigenlijk wel behoort tot de categorie die het meeste risico loopt op heel zware complicaties als hij toch besmet raakt).
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Ik heb ondertussen ook iemand horen zeggen dat hij zich zeker niet laat vaccineren met een vaccin dat op enkele maanden in elkaar geknutseld is.
                          Hij hoopt dat alle anderen zich laten vaccineren zodat het virus op die manier niet veel kans meer heeft om zich verder te verspreiden (terwijl hij zelf eigenlijk wel behoort tot de categorie die het meeste risico loopt op heel zware complicaties als hij toch besmet raakt).
                          Toen ik jong was kon het nog: iedereen verplichte vaccinatie tegen polio. Nu, met al dat eeuwige gepamper begin ik te vrezen dat we 2021 ook al mogen vergeten.
                          En dan nog triomfantelijk komen verkondigen dat je 6 of 7 dosissen uit een flesje haalt dat bedoeld is voor 5 prikken. Men vergeet blijkbaar dat die producenten ook een rekenmachientje hebben.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Mijn haar is ondertussen ook veel te lang geworden, maar ik heb nog altijd liever te lang haar dan kans op besmetting met het coronavirus.
                            Ik wacht dus netjes tot de overheid beslist of het risico laag genoeg is vooraleer ik weer naar de kapper ga.
                            Als kappers open gaan, dan is dat al omdat de overheid het risico aanvaardbaar vindt en anders kan je daar in principe niet terecht (tenzij illegaal). [emoji848]

                            En wat betekent een risico dat laag genoeg is?
                            Net uw kapper kan dan nog diegene zijn dat net wel besmet is, want het virus zal nooit meer weg zijn.

                            Als je geen risico wil nemen, dan moet je ook niet naar de winkel gaan, niet gaan werken, niet naar de dokter, geen openbaar vervoer, niet achter een andere fietser fietsen, niet naar de frituur of de Quick/Mc Donald’s, ...
                            Last edited by VerSeg; 24 januari 2021, 12:52. Reden: Typfout
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Als kapers open gaan
                              Dan zeker niet met de boot naar Engeland
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Dan zeker niet met de boot naar Engeland
                                Ja, wat één letter een verschil kan maken. [emoji23]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X